Coderetreat Zagreb

Željko Filipin

to Ruby Hrvatska
Jedan sam od organizatora za Coderetreat Zagreb[0]. Registracije su otvorene. Tražimo sponzore.

Željko

Bruno Sutic

to Željko Filipin, Ruby Hrvatska
Super inicijativa!
Svidja mi se kolicina programerskih evenata u Zagrebu u zadnje vrijeme.

--

---
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Ruby Hrvatska" Google grupa.

Željko Filipin

to Bruno Sutic, Ruby Hrvatska
Super inicijativa!

Hvala.

Svidja mi se kolicina programerskih evenata u Zagrebu u zadnje vrijeme.

Slažem se. A imam i osjećaj da smo tek krenuli. Nema odmora dok ne postanemo Silicon Valley[0] regiona. ;)

Željko
--
0: https://en.wikipedia.org/wiki/Silicon_Valley

Željko Filipin

to Ruby Hrvatska
Na Global Day of Coderetreat[1], podsjećam da je prvi ikad Coderetreat Zagreb u iduću subotu. Sponzore smo našli. Još imamo pokoje mjesto za sudionike.