Jankov članak na Ruby5

11 vues

Željko Filipin

non lue,
13 avr. 2015, 06:39:4013/04/2015
à Ruby Hrvatska
Malo sam u zaostatku s Ruby5, pa sam tek preko vikenda naletio na epizodu 525 gdje spominju Jankov članak. Čestitke! :)

Željko

Janko Marohnić

non lue,
13 avr. 2015, 07:12:2813/04/2015
à Željko Filipin,Ruby Hrvatska
Cool, nisam znao :)

Nisam siguran kolika je kvaliteta tog Ruby5 podcasta, malo mi smeta što nije spontani razgovor nego naučeni dijalozi i što je kratko, ali lijepo je biti na Ruby podcastu :)

--

---
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Ruby Hrvatska" Google grupa.

Željko Filipin

non lue,
13 avr. 2015, 07:21:0213/04/2015
à Janko Marohnić,Ruby Hrvatska
Nisam siguran kolika je kvaliteta tog Ruby5 podcasta, malo mi smeta što nije spontani razgovor nego naučeni dijalozi i što je kratko, ali lijepo je biti na Ruby podcastu :)

Vjerojatno nije praktično biti spontan u tako kratkom vremenu i uz toliko sadržaja. Meni je taj podkast dobar za čuti zadnje vijesti.

Željko

Željko Filipin

non lue,
30 avr. 2015, 04:33:1730/04/2015