kurs

Murat Toprak

to rtvsemi...@googlegroups.com
Arkadaşlar bazılarınızla yüzyüze de konuşmuştuk. Buradan da detayını yazayım
Şubat ayının ortasında Aydın Doğan Lisesi'nde kamera ve kurgu kursları açıyoruz.
kurgu kursu ptesi-salı çarşamba 17.30'dan 20.10'a 4 ders; cumartesi
sabah saatlerinden öğleden sonraya 8 ders (arayla beraber 6-7 saat
yani) şeklinde olacak.
Bir kursa katılan saat çakışmasından dolayı diğer kursa katılamayacak.
Kursa şu an ADAİML öğrencisi olanlar katılamıyor, lise mezunu öğrenci
veya çalışan herkese açık.
Kurslar tamamiyle uygulamaya dönük olacak, kurgu kursu yeni kurulan
Mac laboratuvarında yapılacak ve Adobe premiere ile Final Cut
öğretilecek.
Kurslar 3,5 ay civarı sürecek, sonunda katılanlara resmi sertifika verilecek.
katılım tamamiyle ücretsiz, tek bir şart var: derslere düzenli gelmek...
Sınıflar 24'er kişiyi geçemeyeceği için sayı snırımız var, her başvuru
değerlendirilemeyecek.
Katılmayı düşünenler, isim,katılmak istedikleri kursun adı, tc kimlik
nosu ve bir cep telefonunu yazabilirler. bir-iki gün içinde sınıf
listelerini oluşturmayı planlıyoruz.
kurs günleri belli oldu:). 2 hafta sonra başlıyoruz.. haziran başına
kadar devam edecek. katılmak istiyorsanız hala, TC kimlik
numaralarınızı alayım.

Murat Toprak

to rtvsemi...@googlegroups.com
sondaki paragraf, bir arkadaşa yazdığım özel mesajdan kalmış, o yüzden
metinden bütünlüksüz görünüyor.

metin yasan

to rtvsemi...@googlegroups.com
Murat ben de katılıyorum=) 0 535 494 04 77  T.C. No: 54679189122
Ben de premier final cut premier filan cut diyorum:)
Görüşmek üzere..

8 Şubat 2012 12:54 tarihinde Derya <deryabir...@gmail.com> yazdı:
Murat konuşmuştuk zaten ben halen katılım konusunda istekliyim final cut final cut final cut :) Tc No: 13184663664 YILDIZ DERYA BİRİNCİOGLU 532 4427120

iPhone'umdan gönderildi

asem aljaradat

to rtvsemi...@googlegroups.com
merhaba Murat
ben katılabilir miyim ? yoksa sadece türk vatandaşı
eğer imkan varsa bu T.C NO: 99232293526
sana teşekkürler

Murat Toprak

to rtvsemi...@googlegroups.com
sorarım asem. Sana yarın bilgi veririm

Mehmet

to rtvsemi...@googlegroups.com
Sevgili Murat gelmek çok isterim ama prova saatlerim ile cakisiyor maalesef.Teşekkürler ve kolaylıklar..

iPod’umdan gönderildi