Re: Corector LibreOffice

Alexandru Szasz

to Răzvan Sandu, ros...@googlegroups.com
Salut Răzvan,

Redirecționez mesajul pe grup pentru mai multe răspunsuri.

A fost o inițiativă de-a mea și a lui Andrei Cipu să trimitem automat sugestiile adăugate le dicționarele locale pe care apoi să le moderăm dar n-a avansat foarte mult și acum nici eu nici Andrei Cipu nu prea mai avem timp.

Cred că cel mai simplu ar fi să adaugi corecțiile la dicționarul local și din când în când să-l trimiți pe lista asta de unde Lucian îl poate prelua.

În data de 24 aprilie 2013, 20:33, Răzvan Sandu <razvan...@zando.ro> a scris:
Salut, Alex,

Ce faci ?  :)

Îmi permit să te deranjez cu o mică întrebare tehnică:

Există vreo modalitate simplă pentru noi, ăștia neprogramatorii, să
contribuim la corectorul ortografic din LibreOffice ?

Folosesc LibreOffice pentru a produce un text de dimensiuni mari (carte,
literatură). Cu această ocazie, am ocazia să observ numeroase erori sau
omisiuni în modul în care corectorul tratează textele românești. Spre
exemplu, cuvântul „zimbet” sau verbul „zimbi” nu e corectat niciodată în
„zâmbet”, „zâmbi”. (pe Fedora, versiunea 3.6.6.2 (Build ID: 3.6.6.2-3.fc18))

Pot face ceva ca să corectez erorile de dicționar, pe măsură ce le
descopăr ? Sunt dispus să fac efortul, dacă nu-i prea complicat (eu sunt
genul care preferă să tasteze manual o listă cu toate cuvintele din
dicționarul limbii române - user dictionary - decât să scrie expresii
regulate :-P  )

Cu prietenie,
Răzvan

--
Alexandru Szasz

Strainu

to ros...@googlegroups.com, Răzvan Sandu
Salut,

Țin să-l contrazic pe Alex, de progresat am progresat binișor la
vremea respectivă, cu mentenanța e mai greu :)

Acum 2 veri am avut 2 interni în cadrul RSoC care au lucrat la
extensii pentru openOffice și pidgin. La vremea respectivă extensia
pentru openOffice era funcțională pe ambele platforme (și open și
libre). De atunci nu cred c-a mai încercat-o cineva, iar momentan
i18n.ro este down, inclusiv cu baza de date cu cuvinte sugerate.

Chiar Alex, poate putem să găzduim aplicația în altă parte? N-ar fi
prea greu să modificăm extensia e OOO și să vedem dacă mai
funcționează.

Strainu
> --
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „rospell:
> corectoare ortografice românești” din Grupuri Google.
>
> Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la
> acesta, trimiteţi un e-mail la adresa rospell+u...@googlegroups.com.
> Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la
> ros...@googlegroups.com.
> Accesaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/rospell?hl=ro.
> Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Nagy Ákos

to ros...@googlegroups.com
i18n.ro va fi migrat pe serverul libreoffice.ro și înreținut de mine,
numai merge greu migrarea, fiindcă nu am acces la serverul sursă. O să
încerc că accelerez treaba, sper că reușesc.
Glosarul este deja migrat, și am și baza de date la wiki, numai că nu am
sursa lui wiki și fiind unul foarte personalizat, ar fi destul de greu
refacerea lui din sursa oficială.

La fel și l10n.ro este pe serverul lui libreoffice.ro.

Pe acest server, dacă e necesar vă pot da spațiu, și un subdomeniu
pentru hostning.
--
Ákos

Strainu

to ros...@googlegroups.com
Salut,

Poate ai timp să instalezi submit-word (partea de server)? Este o
aplicație total independentă. Codul este
la https://code.google.com/p/diacritice/source/browse/#svn%2Ftrunk%2Fsubmit-word
iar baza de date nu ne trebuie neapărat (majoritatea cuvintelor de
acolo au fost deja preluate). URL-ul folosit de clienți (folderele
Firefox, OpenOffice și Pidgin din același loc) erau
http://i18n.ro/submit-word/

Mulțumesc,
Strainu

Nagy Ákos

to ros...@googlegroups.com
L-am instalat pe adresa:
http://l10n.ro/submit-word/
dar nu merge:

[Fri May 10 12:19:28 2013] [error] [client 86.122.15.66] PHP Fatal
error: Class 'QApplication' not found in
/var/www/l10n.ro.sub/submit-word/includes/configuration/prepend.inc.php
on line 56

Mi se pare că include corect qcubed.
Am instalat după readme.txt qcubed versiunea 1.1.3 și Zend 1.12.3.
--
Ákos

Alexandru Szasz

Nagy Ákos