dicționar autocorectare

Nagy Ákos

to ros...@googlegroups.com
Buna,

pa pagina facebook a lui LibreOffice, a scris cineva că sunt câteva
greșeli în dicționarul de autocorectare:
„Unde pot trimite un feedback apropo de autocorrect-ul pentru limba
romana? Corecteaza multe cuvinte cand nu e nevoie... (gen „povesti”
(verb) in „povești” (substantiv))”

I-am dat adresa listei, deci dacă apar și alte probleme probabil va
scrie aici.

--
Ákos

Strainu

to ros...@googlegroups.com
Ar mai fi și extensia de Libre Office [1], dar nu mai știu dacă merge
partea de server și dacă mai verifică cineva cuvintele de acolo.

[1] https://code.google.com/p/diacritice/downloads/list