se poate comuta limba interfeței Firefox ?

Iosif Fettich

to ros...@googlegroups.com
[Scuze pentru cross-posting - am mai trimis mesajul și pe
mozil...@googlegroups.com]

Bună ziua,

încerc făra succes să găsesc o modalitate de a schimba limba interfeței în care
lucrez cu Firefox; nu reușesc deocamdată nicicum, nu știu dacă greșesc eu ceva
sau dacă chiar nu funcționează ceea ce vreau.

Aș vrea sa pot _comuta_ limba; am româna pe un 3.6 pe XP, engleza pe un
3.6 pe Win 7, engleză americană pe un 3.5.7 pe un Mandriva 2010.0; să
comut dintr-o limbă în alta - oricare alta - nu reușesc însă pe nici unul.

Am instalat pachetele/suplimentele firefox-ro etc., și am încercat cam pe toate
platformele astea

- un add-on numit "Locale Switcher" - 2.1, nu face ce aș vrea

- un add-on numit "Quick Locale Switcher" - 1.7, nu face ce aș vrea

- intrat în about:config și schimbat general.useragent.locale în ro sau
ro-RO - nimic

- lansat firefox din linia de comandă cu
firefox -UILocale ro
și respectiv fr, de, ro-RO în loc de ro - nimic...

Știe cineva care-i hențul, sau ce ar trebui să fac ?

Mulțumesc,

Iosif Fettich

Ionuţ Păduraru

to ros...@googlegroups.com
Bună

La mine a mers cu Unelte-Suplimente: dezactivate Xulrunner (ro).

--
Ionuț Păduraru

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „rospell: corectoare ortografice românești” din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la ros...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la rospell+u...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/rospell?hl=ro.

Iosif Fettich

to ros...@googlegroups.com, mozil...@googlegroups.com
Bună ziua,

> La mine a mers cu Unelte-Suplimente: dezactivate Xulrunner (ro).

hm... n-am văzut și nici n-am găsit pe nicăieri un modul/plug-in/supliment
Xulrunner, nu știu nici cum să-l instalez, dară să-l dezactivez :)

S-ar părea că problema ține totuși numai de versiuni - pe un OpenSUSE 10.3
mai vechi și-un Firefox 3.0.14 a funcționat OK schema cu lansarea

$ firefox -UILocale ro

sau

$ LANG=ro firefox

Probabil va trebui să mai aștept pentru 3.6, iar faptul că nu merge nici
3.5.7 s-ar putea să fie o problemă specifică Mandriva (încă nu am încercat
pe alte sisteme de operare). Sau poate tot de versiune, prea vechi nu e
nici 3.5.7.

Mă surprinde totuși un pic faptul că problema cu comutarea limbii de
interfață pare să fie ușor neglijată: mă așteptam ca efortul de traducere
în mai multe limbi să se bazeze oarecum și pe abilitatea de a comuta 'pe
loc', ușor și rapid, dintr-o limbă în alta, de a vedea cum arată un anumit
detaliu contextual în alte limbi.

Mulțumesc,

Iosif Fettich

Alexandru Szasz

to ros...@googlegroups.com

Scrii about:config bara adresei, filtrezi după locale și schimbi
"general.useragent.locale" în ro/en-US sau ce vrei. Asta cu condiția să
ai limba instalată fie ca extensie, fie să fie limba de bază (limba în
care ai instalat Firefox). După asta repornești Firefox.

--
Alexandru Szasz

Iosif Fettich

to ros...@googlegroups.com
Bună seara,

> [...]
> limba instalată fie ca extensie, fie să fie limba de bază (limba în care ai
> instalat Firefox). După asta repornești Firefox.

Am încercat asta, numai cu limbile instalate ca extensie. N-a funcționat
pe nici una din configurațiile pe care le-am amintit.

Am mai încercat chiar acum și pe Fedora 12 cu Firefox 3.5.6 - nu
funcționează, meniul rămîne cum a fost, nu se schimbă nimic după
repornire.

Mulțumesc,

Iosif Fettich