Corectorul ortografic din Chromium / Chrome

Sorin Sbarnea

to rospell: corectoare ortografice românești
Se prea pare ca am reuşit sa atragem atenția echipei de la Chromium cu
privire la dicționarul de cuvinte românesc.

Credeti că puteți să le dați o mână de ajutor cu locația recomandată
de unde să descarce în mod regulat noile versiuni? Sunt convins că se
așteaptă la ceva cu source control.

http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=33024

Lucian Constantin

to rospell: corectoare ortografice românești
Văd că s-a rezolvat! Au fost mult mai rapizi decât mă așteptam.

Lucian

Sorin Sbarnea

to ros...@googlegroups.com
Sincer sa fiu sunt foarte placut impresionat de viteza de raspuns a
echipei de la Chrome. Cred ca Google a pus o armata intreaga la munca
pe browser.
Eu am trecut pe Chromium de aproximativ o luna si sunt multumit (desi
e plin de bug-uri dar macar nu sunt foarte grave)
--
/sorin
http://blog.i18n.ro

2010/2/20 Lucian Constantin <struct_b...@yahoo.com>:

> Văd că s-a rezolvat! Au fost mult mai rapizi decât mă așteptam.
>
> Lucian
>

> --
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „rospell: corectoare ortografice românești” din Grupuri Google.
>
> Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la ros...@googlegroups.com.
> Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la rospell+u...@googlegroups.com.
> Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/rospell?hl=ro.

Alexandru Szasz

to ros...@googlegroups.com
Pe 04.03.2010 10:19, Sorin Sbarnea a scris:
> Sincer sa fiu sunt foarte placut impresionat de viteza de raspuns a
> echipei de la Chrome. Cred ca Google a pus o armata intreaga la munca
> pe browser.

s/Chrome/Chromium

Google a băgat deja o actualizare cu dicționarul în Google Chrome ?

Lucian Constantin

On 4 mar., 05:42, Alexandru Szasz <alex...@gmail.com> wrote:
> Google a băgat deja o actualizare cu dicționarul în Google Chrome ?

L-au băgat în SVN. Probabil următoarea versiune îl va avea.

Lucian