Discussion on cuvinte-lips-i-alte-probleme-de-dicionar

Iosif Fettich

to rospell
Am dat curs invitației de la http://groups.google.com/group/rospell/browse_thread/thread/351304a5320ec25a?hl=en,
dar pagina la care trimite - aceasta - nu pare editabillă.

Sau doar _încă_ nu este, pentru că sînt un membru (foarte) nou al
grupului ?

E destul de neplăcut ca "pățanie de bun-venit".

Iosif Fettich

Alexandru Szasz

to ros...@googlegroups.com

Mulțumesc pentru sesizare, am umblat la permisiunile grupului, acum ar
trebui să meargă.
Pe viitor i-am promis lui Lucian o metodă mai simplă de actualizat dicționarul.

--
Alexandru Szasz

Iosif Fettich

to rospell
a (se) dumiri

Click on http://groups.google.com/group/rospell/web/cuvinte-lips-i-alte-probleme-de-dicionar
- or copy & paste it into your browser's address bar if that doesn't
work.

Iosif Fettich

to rospell
Merge acum, mulțumesc.

Iosif Fettich

to rospell
decomprimez

Lucian Constantin

to rospell
Mulțumesc, le preiau în dicționar.

Lucian

Lucian Constantin

to rospell
On Dec 14, 6:51 am, "Alexandru Szasz" <alex...@gmail.com> wrote:
> Mulțumesc pentru sesizare, am umblat la permisiunile grupului, acum ar
> trebui să meargă.
> Pe viitor i-am promis lui Lucian o metodă mai simplă de actualizat dicționarul.

Din păcate trebuie să le pun la loc (adică no permission la paginile
respective), că ne umplem de porn undeva la nivelul de câteva articole
noi pe săptămână.

Cred că cea mai bună metodă este să postăm cuvintele noi sau greșite
printr-un mesaj aici pe listă. Le iau eu și le mut în pagina
respectivă pe măsură ce apar. Va crea ceva trafic, cu scuzele de
rigoare, însă este temporar până Alex vine cu altă idee.

Nu vă speriați când se curăță pagina, înseamnă că le-am băgat în
dicționar.

Lucian

Alexandru Szasz

to ros...@googlegroups.com
În data de 14 decembrie 2008, 19:01, Lucian Constantin
<struct_b...@yahoo.com> a scris:

Păi eu pusesem ca doar membrii să modifice, crezi că sunt roboți de
spam care se înregistrează și apoi pun mesaje sau modifică ?
E altă treabă cu lăsatul celor care nu sunt membri să umble.

--
Alexandru Szasz

Lucian Constantin

to rospell
On 14 Dec, 16:20, "Alexandru Szasz" <alex...@gmail.com> wrote:
> Păi eu pusesem ca doar membrii să modifice, crezi că sunt roboți de
> spam care se înregistrează și apoi pun mesaje sau modifică ?
> E altă treabă cu lăsatul celor care nu sunt membri să umble.

Nu sunt roboți, sunt persoane reale care deschid conturi în să zicem
1000 de grupuri google, le lasă acolo să zacă o perioadă, iar apoi
vând toate conturile la grămadă. Cel care cumpără primește practic o
listă de adrese de grupuri google unde are cont activ, și împinge spam
sub formă de fișiere (în etapa asta sunt probabil automatizați).

Am urmărit o perioadă treaba, destul de distractiv. Venea cineva cu
numele Hillary Hatckinson cu cont pe rospell, tic-lobby, kiwilinux,
diacritice, rosdev, etc, apoi într-o bună zi toată lumea a agățat
același anunț și Hillary gone! La ora asta nu mai merge, cam toate
grupurile au închis zona de fișiere, iar primul email trimis de un
utilizator este moderat.

Lucian

Ionuţ

to rospell: corectoare ortografice românești
feedback de la utilizator