[rospell] speller 3.3.4

Lucian Constantin

to rospell: corectoare ortografice românești
Aspell:

http://downloads.sourceforge.net/rospell/aspell5-ro-3.3.4.tar.bz2 (â/
sunt)
http://downloads.sourceforge.net/rospell/aspell5-ro-3.3.4-classic.tar.bz2
(î/sînt)

Hunspell:

http://downloads.sourceforge.net/rospell/ro_RO.3.3.4.zip (â/sunt)
http://downloads.sourceforge.net/rospell/ro_RO-classic.3.3.4.zip (î/
sînt)

Openoffice.org: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Dictionaries#Romanian_.28Romania.29

Mozilla: https://addons.mozilla.org/ro/firefox/addon/4964

Am adunat tot ce a fost publicat aici pe listă și pe i18n.ro prin
extensia lui Străinu, plus o grămadă de cuvinte noi.

Lucian

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „rospell: corectoare ortografice românești” din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la ros...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la rospell+u...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/rospell?hl=ro.

Sorin Paliga

to ros...@googlegroups.com

Strainu

to ros...@googlegroups.com
În data de 22 mai 2010, 05:45, Lucian Constantin
<struct_b...@yahoo.com> a scris:

Lucian, treceam acum prin ce s-a adunat cu extensia și am observat că
nu există aprobări. Ai putea să marchezi ca aceeptate/respinse
cuvintele prin care ai trecut tu? Ar fi util de știut cam câte cuvinte
intră din totalul de propuse.

Mersi,
Andrei

Lucian Constantin

On 14 aug., 11:20, Strainu <strain...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nu există aprobări. Ai putea să marchezi ca aceeptate/respinse
> cuvintele prin care ai trecut tu? Ar fi util de știut cam câte cuvinte

Nu știu cum să fac să le setez ca aprobate. Am băgat în dicționarul
din primăvară totul până la (inclusiv)

100 Sinagoga Pending 1 May 02 2010

mai puțin două cuvinte, (7) aleluiah și (8) yeeeha. Cred că cel mai
simplu este să ștergem primele cinci pagini. Țin dicționarul la zi, de
câte ori scot o versiune nouă iau tot ce s-a adunat pe i18n.ro până la
data respectivă.

Ideea asta de "aprobat" sună cam aiurea, noi nu aprobăm intrarea
cuvintelor în limba română, noi doar le strângem, zicem mulțumesc și
le băgăm în dicționar. Aprobat sună mult prea formal, nu face decât să
sperie lumea. Aș cam scăpa de coloana respectivă.

Lucian

Strainu

to ros...@googlegroups.com
În data de 15 august 2010, 16:19, Lucian Constantin
<struct_b...@yahoo.com> a scris:

> Nu știu cum să fac să le setez ca aprobate.

Cred că trebuie să te loghezi pentru asta (parcă mergea openid).

> [...]
> le băgăm în dicționar. Aprobat sună mult prea formal, nu face decât să
> sperie lumea. Aș cam scăpa de coloana respectivă.

Folosit? Inclus (în dictionar)?

Eu cred că e important să se observe clar că multe din cuvintele de
acolo chiar ajung în dicționar, nu cred că ar trebui să dispară cu
totul.

Strainu

Lucian Constantin

On 16 aug., 07:30, Strainu <strain...@gmail.com> wrote:
> Folosit? Inclus (în dictionar)?

Inclus sună bine!

Lucian

Romina Stan

to ros...@googlegroups.com
Buna Luciam stii cumva cine a facut rospell?

Lucian Constantin

to ros...@googlegroups.com

On Monday, November 19, 2012 6:47:51 AM UTC-5, Romina Stan wrote:
Buna Luciam stii cumva cine a facut rospell?

Salut Romina,

Scuze pentru răspunsul întârziat. Corectorul a ajuns la versiunea 3.3.7 (octombrie, anul trecut), iar lista de autori distribuită cu baza de date este următoarea:

Lucian Constantin
Andrei Cipu
Sorin Sbârnea
Alexandru Szasz
Ionuț Păduraru
Adrian Stoica
Nicu Buculei
Cătălin Frâncu
Ionel Mugurel Ciobică
Mihai Budiu

la care aș mai adăuga o listă și mai lungă de colaboratori.

Mulțumesc pentru includerea proiectului în concurs (atașez emailul tău mai jos), din păcate nu voi putea să fiu prezent la gală - nu că mi-aș face iluzii, concurența este serioasă.

Lucian