Dicționare 3.3.7

Lucian Constantin

to rospell: corectoare ortografice românești
O nouă serie de dicționare ortografice:

Aspell:

http://downloads.sourceforge.net/rospell/aspell5-ro-3.3.7.tar.bz2 (â/
sunt)
http://downloads.sourceforge.net/rospell/aspell5-ro-3.3.7-ante1993.tar.bz2
(î/sînt)

Hunspell:

http://downloads.sourceforge.net/rospell/ro_RO.3.3.7.zip (â/sunt și î/
sînt)

Openoffice.org: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Dictionaries#Romanian_.28Romania.29

Mozilla: https://addons.mozilla.org/ro/firefox/addon/4964

Din lista de cuvinte de pe i18n.ro am preluat tot până la data de
august 5, mulțumesc tuturor celor care au trimis cuvinte. Pagina
extensiei de firefox se găsește la

https://addons.mozilla.org/ro/firefox/addon/14296/

Mulțumesc,

Lucian

Sorin Paliga

to ros...@googlegroups.com
Lucian

Mulțumesc. Am senzația că e o problemă cu setul pt OpenOffice, zice că serverul nu răspunde.

Cele bune

Lucian Constantin

On Oct 23, 1:01 pm, Sorin Paliga <sorin.pal...@gmail.com> wrote:
> Mulțumesc. Am senzația că e o problemă cu setul pt OpenOffice, zice că serverul nu răspunde.

Salut Sorin,

Saitul lor mai mult stă decât merge, am avut dureri mari de cap să le
urc la ei. Cred că saitul s-a mutat din ograda lui Oracle în ograda
lui Apache, îi va lua ceva timp până să o pună la punct. Dă câteva
refresh-uri la pagină din browser, până la urmă o încarcă. Dacă nu o
rezolvă într-o săptămână pun o copie la mine pe sf.net. Oricum,
linkurile directe la paginile extensiilor sunt:

http://extensions.services.openoffice.org/project/dictionaries-ro-contemporary
http://extensions.services.openoffice.org/project/dictionaries-ro-classic

Cel cu î/sînt a rămas temporar sub numele de clasic, mi-e că dacă
schimb numele paginii se zăpăcește definitiv.

Lucian

Sorin Paliga

to ros...@googlegroups.com
Da, a mers, l-am descărcat, mersi