Schema HC 90

Mihai NICOLAE

to RomanianHomeComputer
Salut!

Are cineva schema logica/electronica pentru HC 90? ( si HC 91 cred ca ma ajuta)

Multumesc!

Fecioru Ovidiu

to romanianho...@googlegroups.com
Am schema HC 91 . Triteti-mi adresa de mail dacă doriți să vă trimit schema și dacă doriți și manualul ( PDF) .
Fecioru Ovidiu ( ofec...@yahoo.com )

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.

Attila-Mihaly Balazs

to romanianho...@googlegroups.com
Buna ziua!

As dori si eu o copie a schemei + manualului daca se poate! V-am trimis email cu adresa mea. Intre timp, este aici o versiune scanata a manualului HC-85 care cred ca contine si schema: https://drive.google.com/drive/folders/0B2IAds6a-fs7bko3RFJadTVFSkE?resourcekey=0-Dv_m5Tas7lxwlGIynriFpg&usp=sharing

Toate cele bune,
Attila Balazs

Fecioru Ovidiu

to romanianho...@googlegroups.com

Bună dimineata

Vă trimit în attach manuale și scheme pentru HC 85,90 și 91 . Mai am cărți , broșuri , instrucțiuni pentru cercurile de calculatoare de la casa pionerului , casete , diskete 5,25 inch , broșuri cu instrucțiuni programe COBOL ,PASCAL , LOGO ,etc. și ultima încercare de a menține interesul pentru calculatoarele tip SPECTRUM din care fac parte HC , COBRA , TIM S ,etc. respectiv revista HOBITT și cele 3 almanahuri care au apărut .

Dacă aveți cunoștințe , pe mine acum mă interesează o interfață FDD pentru HC 85 ,90 sau 91 ( doar interfața ) și dacă găsiți , aș dorim să cumpăr .

Puteți găsi mult mai multe detalii de soft , cărți , manuale ,scheme pe : https://sites.google.com/site/georgechirtoaga/home și https://groups.google.com/g/romainhomecomputer .

Cu respect ,

Fecioru  Ovidiu

MANUAL CPM-ICE FELIX.docx

Nicolae Popa

to RomanianHomeComputer
Buna ziua,

Se pare ca aveti o adevarata comoara.
Pe mine m-ar interesa brosurile cu instructiuni pentru COBOL, PASCAL, LOGO, precum si instructiunile pentru cercurile de calculatoare de la casa pionierului. Le aveti scanate?

Multumesc,
Nicolae Popa

Fecioru Ovidiu

to romanianho...@googlegroups.com
Nu le am scanate .
Se pot scana , dar trebuie timp .
Fecioru  Ovidiu

Fecioru Ovidiu

to RomanianHomeComputer
D-lui
NICOLAE POPA
În urma verificărilor pe calculator , am găsit scanate :Buletin Informatică 1989-Palatul Pionerilor și Șoimilor Patriei;Revista INF nr 1anul 1988;1986-Calculatorul_-nimic mai_simplu-SUPLIMENT revistă Stiință și tehnică.
Vă trimit i listă cu ceea ce am ( parțial ) cărți , casete , diskete .

PROGRAME UTILITARE LISTATE

-          Masterfile

-          Pascal și Turbopascal

-          Power/Power-doc

-          Mons Monitor-Desassembler

-                     Alte programe : ceas,dereglare tastatura ( mijloc de protecșie ) , vizualizare memorie ,muzică pe calculator ( compunere melodii ) ,sunet miliție ,calcule suprafețe figuri geometrice , etc.

CĂRȚI

-          Culegere probleme pentru concursuri informatică

-          Buletin metodic informatică ( editat de Palatul pionerilor – 1989 )

-          Fizica de liceu în limbaj BASIC

-          Minunata lume a HC-ului

-          Concursuri de informatică –probleme propuse

-          Introducere în PROLOG

-          Cine știe LOGO

-          LOGO – o nouă metodă de a învăța cu ajutorul calculatorului

-          Cartea jocurilor

-          Totul despre microprocesorul ZX 80

-          Introducere în PROLOG

-          Limbajul mașină

-          Tip & tricKs-jocuri pe calculator

-          Calculatorul – coleg de bancă

-          Cum se scrie un algoritm

-          Probleme pentru concursurile de informatică

-          Hello BASIC

-          Și alte cărți

-          Revista INF nr .1 - anul 1988

-          1986-Calculatorul , nimic mai  simplu - SUPLIMENT revistă Stiință și tehnică

UTILITARE PE CASETĂ

Programe copiere

-          Zotyo copy

-          Ultra copy

-          Monster copy

-          Proclet

-          Copy 86

-          TF copy

            Și alte programe de copiere

Utilitare diverse

-          Logo 1

-          LOGO 2

-          TRIUNGHI

-          CAD ( desenare asistată de calculator – precursor al AUTOCAD  )

-          BASIC M

-          HP4 TM 16

-          PASCAL

-          Full complier

-          Zeus

-          PROLOG

-          Mons 3m

-          Gens 2

-          Monitor+Dezansamblor

-          Master File

-          FORTRAN

-          EPR 5 –arzător eprom

-          CHR & editor

-          Rezolvări polinoame

-          Autonumbre

-          Beta BASIC 3.1

-          Program în limba română pt. învățare programare în cod mașină a Z 80

-          OPUS

-          Complilator C

-          Mega BASIC

            Am și 60 casete de jocuri

PROGRAME PE DISKETE 5,25 țoli

Jocuri : 5 diskete

Jocuri BASIC 360 K

UTILITARE 9 diskete

-         BASDOS

-         D-BASIC

       - KID

       - F.D.D

Și alte utilitare

NOTĂ :

            Unele casete și dischetele au fost realizate cu un calculator COBRA .

            După defectarea calculatorului COBRA , am copiat progarame cu un calculator HC 2000 ( nu avea unitate FDD ) .

            Casetele au fost realizate cu un casetofon ELECTRONIKA 302 , care a fost „ LUCRAT ” la capul de înregistrare/redare , deci NU TOATE CASETE funcționează cu aceași reglare a capului ( pe mine NU mă deranja ) .

            Castele ( cam 5 din toate ) pe care le-am verificat sunt bune .

            Disckete NU am putut să le verific deoarece NU AM interfață FDD pentru HC 91 ( acesta îl am în momentul de față ) .

            Dacă este cineva interesat , fac „ TROC ” : dau ceva și iau ceva .

            Pentru TROC , solicit , dacă este cineva interesat să-mi găsească o interfață FDD pentru HC 91 denumită IF1 ( doar interfața ) iar pentru schimb discutăm ( dacă este cazul ) .

            Ca idee : dorește cineva un monitor color MONITOR 001 ( are dimensiunea uni tv.color TELECOLOR ) care funcționează .

            Are intrări R.G.B și C.G.A

            Nu costă nimic , dar doritorul plătește transportul .

Bogdan Marcu

to romanianho...@googlegroups.com
Monitorul ma intereseaza cat despre if1 caut ca parca aveam una dar nu mai stiu in ce stadiu e. Insa pot sa fac copii digitalizate ca sa putem sa le incarcam si de pe alte tipuri de interfete. Daca doriti putem sa discutam mai multe detalii pe mail.
Bogdan

Sent from my iPhone

Fecioru Ovidiu

to RomanianHomeComputer
Am un monitor color „MONITOR 001 ” produs de uzinele ELECTRONICA funcțional și are dimensiunea unui TELECOLOR . Mă interesează interfață IF1 ( produs de uzina de calculatoare/ICE FELIX )pentru calculator tip HC .

Fecioru Ovidiu

to romanianho...@googlegroups.com
DA.VĂ ROG să discutăm despre interfața FDD pentru HC IF1 pe e-mail-ul meu :ofec...@gmail.com .
Cu respect ,
Fecioru  Ovidiu
Fecioru  Ovidiu

Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la un subiect din grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și de la toate subiectele din acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.
Pentru a vizualiza această discuție pe web, accesați https://groups.google.com/d/msgid/romanianhomecomputer/10e8d854-a2c2-4715-a359-b8c3cb679a15n%40googlegroups.com.

mircea....@gmail.com

to romanianho...@googlegroups.com

Sincer sa fiu, si eu sunt interesat de IF1 pentru HC91. Am vreo 3 HC91 la care as vrea sa le inlocuiesc tastaturile (deja le am) si imi lipseste IF1. As fi multumit si cu PCB-uri sau gerber la PCB-uri sau ceva similar.

Multumesc,

Mircea-Ionut Teletin

NiceGuy

May 14, 2024, 3:55:25 AMMay 14
to RomanianHomeComputer
As dori sa construiesc un HC de preferat varianta cu intefata pentru floppy. Documentatie vad ca ati postat voi pe aici. E vreo sansa pentru un incepator spre mediu sa construiesc asa ceva? Gasesc placile pe undeva gata facute sau macar sa le pot comada undeva la o firma specializata care le-ar putea face? In studentie am facut un Cobra, adica am lipit doar piesele cumparate din Regie. Evident pornirea si fine tunning au facut baietii din camin.
Multumesc pentru sfaturi.