Conversii casete...

Adrian-Iulian Mitrofan-Bitca

to romanianho...@googlegroups.com
Bună ziua!
Pentru că mi s-a pus pata recent privitor la convertirea a tot ce găsesc și nu am apucat să povestesc și grupului, vin acum și fac niște precizări.
Am luat legătura cu mai multe persoane și în mod special cu domnul Nicolae Popa. Pentru cine dorește un link către backup-ul din Drive al folder-ului de lucru, trimiteți vă rog un mesaj.
Pe măsură ce lucrez, încerc să actualizez și datele acolo. Am să rezolv și cu o sincronizqre automată dar momentan mă concentrez pe conversii și sortări.
Am primit și convertit recent și casete demonstrative pentru TIM-S de la un membru FB (AȘZ) pe pagina RetroTech.ro.
În folderul de backup am inclus și conversia casetei cu numărul 6 din seria scoasă de AMS Soft. Mulțumesc persoanei care le-a publicat prima dată pe primele 3 pe grupul RHC de la care am primit-o recent și pe a 4-a.
Cine mai are casete care nu au fost convertite, sunt disponibil.
Încă nu m-am băgat în recuperări și de pe dischete dar mă gândesc serios să îmi fac rost de echipamente special pentru asta.
Totodată, voi avea nevoie de ajutor privind identificarea unor softuri/jocuri pe care le găsesc și pentru care nu există foarte multe informații, pentru că ar apărea pe diferite site-uri ca Missing In Action.
Aștept mesaje și sunt deschis și la sugestii.
Cu ocazia asta mulțumesc tuturor celor care au contribuit de-a lungul timpului la colecția asta de softuri românești și nu numai românești.