Gerber files Cobra

Marius Mihaica

to RomanianHomeComputer
Salut,

Poate cineva sa imi spuna unde pot gasi fiserele Gerber pentru Cobra?

Cand eram in scoala (prin '88, '89), impreuna cu mai multi colegi, faceam Cobre si le vindeam prin Regie. Ultimul, pe care il facuesm pentru mine, l-am vandut prin '91, '92; acum regret.
Acum, la batranete ;-), am luat-o de la cap cu nebunia Spectrum.
De ce nebunie?! Pentru ca dupa ce mi-am luat primul 48k, am inceput sa tot cresc colectia asa acum am deja toate modelele de la ZX Spectrum 48k rubber keys pana la ZX Spectrum 3 si Sinclair QL, cateva feluri de clone, periferice de toate felurile, etc.
Dar, prima mea Cobra nu o sa o uit niciodata, asa ca, dupa ce intr-o discutie cu un amic pe Facebook, am aflat de cobrasov.com imediat mi-am zis - trebuie sa il fac din nou.
Pe site insa nu am gasit decat PDF-urile, asa ca: unde pot gasi gerberele domnilor?

Multumesc mult!
  Marius

Laurentiu Petre

to romanianho...@googlegroups.com
Marius,

Tot pe cobrasov.com sunt, in text, linkuri pt download. Am atasat print screen...

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.

Marius Mihaica

to RomanianHomeComputer
Multumesc mult.
Am trecut nu's de cate ori peste textele alea, da' nu mi-a sarit in ochi linkul! :-)

Marius

Teodor Serban

to RomanianHomeComputer
Buna seara, domnul Marius....putem vorbi in privat ? ( serban...@yahoo.com )