HC RUN program

George Chirtoacă

to RomanianHomeComputer
Salut,

M-am jucat zilele astea cu Z80 assembler si am facut un nou program de folosit pe HC cu disc, ca program "run". Are urmatoarele facilitati:
- afiseaza catalogul discului, inclusiv fisiere ascunse, folosind stralucire alternanta
- afiseaza dimensiunea fiecarui fisier luata din catalog (rotunjita la 256) ca sa fie mai rapid decat sa deschida fiecare fisier in parte pentru a citi dimensiunea exacta din header
- afiseaza atributele fisierelor sub forma de culori: read only e reprezentat cu rosu, system (hidden) cu magenta, cele 2 combinate cu verde
- afiseaza spatiul ocupat si ramas pe disc, nr de fisiere existente si nr de intrari libere in catalog
- permite selectarea rapida a unui fisier si executia acestuia
- permite accesarea ambelor discuri, A: si B: (tasta 1 sau 2)
- trateaza erorile si afiseaza codul si mesajul de eroare (nu pierde controlul in caz de eroare).
Sursele, binarele, explicatiile tehnice sunt aici: https://github.com/0sAND1s/HCRun .
E inclusa si varianta binara in loader BASIC, deci se poate transfera usor pe disc ca program "run" intr-un singur fisier, pentru a fi mai rapid la executie (fisierul run.tap).

Sper sa fie util.

RegularFiles.bmp

RO_SYS_Attributes_DriveB.bmp