Casete Jeco

Halalaie Emil

to romanianho...@googlegroups.com
Buna,
Am în gdrive o minicolectie jeco, tot ce am putut aduna din diferite surse (Casete, unele ripuite, altele convertite deja si de la multe doar poze cu coperțile ), sau casete proprii. Interesează pe cineva?

George Chirtoacă

to RomanianHomeComputer
Cred ca sunt oameni interesati. Parca erau destul de populare acele casete. Poti pune aici link catre fisiere? Pot ajuta cu digitizarea.

nek...@gmail.com

to romanianho...@googlegroups.com

Da, ar fi nice daca poti da un link cu download

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.

Halalaie Emil

to romanianho...@googlegroups.com

Halalaie Emil

to romanianho...@googlegroups.com
Ar fi frumos dacă ar fi cineva dispus să le împartă pe programe 😀

Nicolae Popa

to RomanianHomeComputer
Le-am convertit pe acestea inca din Octombrie 2020, oricand ma ocup cu mare placere daca se mai gasesc.
Scriu abia acum pentru ca acum m-am inscris din nou pe grup.

Chris White

to RomanianHomeComputer

Salut, poti sa refaci linkul te rog? Am incercat dar da o eroare...

Attila-Mihaly Balazs

to romanianho...@googlegroups.com

Toate cele bune,
Attila