Reparare IF1

George Sirbu

to RomanianHomeComputer
Buna dimineata,

Am un HC91 cu interfata IF1. Dupa pornire, ii dau reset si cand incerc sa introduc o comanda se blocheaza. Spre exemplu PRINT "test" CR. Cred (sunt sigur) ca interfata are o problema. Daca decuplez interfata, acesta functioneaza. E modelul cu alimentare dubla pe 2 culori: rosu pentru HC91 din tranformator si alb din unitatea de discheta de 3,5" pentru IF1. Sunt din Constanta, as aprecia daca cineva ma poate ajuta sa il readuc la viata, nu il vand, sunt colectionar, il pastrez pentru mine personal. Evident, contra costa daca va fi cazul.

Va multumesc,

Bogdan Marcu

to romanianho...@googlegroups.com
Pot sa te ajut eu in constanta
Sent from my iPhone

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.