Emisiunea cu mustăciosul de la TVR

Janos Rusiczki

to romanianho...@googlegroups.com
Incerc sa redactez un articol pentru blogul meu despre perioada cand am avut CIP. Scriu la articol de ceva vreme, si destul de rapid mi-am amintit si am trecut in ciorna ca exista "emisiunea cu mustaciosul de la TVR" dar din pacate nu mai stiu nici cum se numea emisiunea nici cum se numea domnul respectiv. Poate puteti sa ma ajutati.

Imi amintesc ca facea prezentari de programe (si jocuri?), sunt aproape sigur ca era vineri si ca la sfarsit dadeau cate un program sau joc si-l puteai inregistra daca aveai mufa necesara pe TV. Eu nu am avut. :-(

Mersi!

George Chirtoaca

to romanianho...@googlegroups.com
E posibil ca prezentatorul sa fie Francisc Iacob, profesor UPB Bucuresti. Asa am inteles, din auzite. Sigur e ca a lucrat la design-ul HC-urilor, pe cand era student.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.

Mar “Qxx”

to RomanianHomeComputer
Emisiune se numea „Prietenul nostru, calculatorul”.
Am încercat și eu să dau de prezentator, cred că ultima oară era la TVR Iași. Evident că nu a răspuns nimeni mesajelor mele.

Marian

Mar “Qxx”

to RomanianHomeComputer
Am găsit numele: Gabriel Rotaru.