Emulatoare pe PI 0

George Chirtoaca

to romanianho...@googlegroups.com
Salut,

Am instalat mai demult pe un PI 0 o distribuite de Linux cu emulatoare de Spectrum, Atari 2600 si NES (ce am intalnit eu in copilarie), pe nume Batocera, care mi s-a parut mai finisata decat RetroPie.
Doream ca jocurile sa fie indexate, sa aiba poze si text. Pentru Spectrum nu am gasit un scraper automat care sa mearga cu lista asta de 5000 de jocuri, asa ca am facut o conversie pornind de la site-ul http://never.go.ro/ZX/, care are deja indexate 5000 de jocuri cu nume si poza. Am convertit datele acelea in formatul Batocera (xml) si am rulat o indexare pe PI care a putut identifica jocurile dupa numele existent, si a adaugat detaliile lipsa (descriere, an aparitie, rating, etc). Pentru Atari si NES a functionat indexarea cu un anumit scraper.

Interfata e gandita pentru utilizare cu gamepad, dar merge si cu tastatura, folosind mereu aceleasi butoane, indiferent de emulator. Din memorie sunt cam asa: foc e Z, X, Q, sagetile pt directie, enter pentru selectie, spatiu pt optiuni, escape, backspace pentru alte optiuni.
Mi se pare un mod simplu de a juca jocurile respective pe un TV: se leaga PI-ul la TV prin HDMI si USB pentru alimentare, si tastatura wireless/wired sau gamepad pentru input.
Vazusem mai demult ca vindea cineva pe OLX asa ceva, PI zero cu emulatorul Fuse preinstalat + jocuri, si de acolo mi-a venit idea sa configurez ceva mai prietenos.

Imaginea de card e aici, facuta pe Windows cu Win32DiskImager:

BogDan Vatra

to RomanianHomeComputer
Salut,

Foarte tare!

Special pentru TV (cu Android) si mai ales pentru gamepad-uri am inceput mai demult proiectul Spectacol (bazat pe fuse) https://github.com/bog-dan-ro/spectacolhttps://play.google.com/store/apps/details?id=eu.licentia.games.spectacol ;-).
Ca si in cazul tau, UI-ul este gandit pentru gamepad si are access la toate biblioteca de aplicatii/jocuri de pe archive.org , dar merge foarte bine si cu touch (pe dispozitive mobile) sau cu tastatura (inclusiv zx spectrum recreated).

BogDan.

George Chirtoaca

to romanianho...@googlegroups.com
Salut Bogdan! Felicitari pentru emulator! Il am instalat pe telefon de mai demult.
In cazul meu, eu doar am configurat distributia Batocera, nu am programat nimic pentru ele.
Si Batocera si RetroPie sunt proiectate pentru interactiune cu gamepad.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.

Mike G

to RomanianHomeComputer
DB93C69F-35E3-4538-BBC7-93AF32138F0E.jpegBogDan felicitări pt. Spectacol. Așa arată pe un proiector cu Android TV. Merge f bine cu tastatura bluetooth.  Inca nu am reușit sa îl conectez cu un controller, dar mai sap.

BogDan Vatra

to romanianho...@googlegroups.com
Salut,

Daca gamepad-u' merge pe android, trebuie sa mearga si in spectacol.
Asigura-te ca e conectat cum trebuie, verifica sa poti merge prin meniurile android cu el, apoi intra in spectacol.
Daca apesi butonul de start/select de pe gamepad ar trebuie sa se deschida meniul din stanga in spectacol, dupa care poti naviga prin meniuri.
Atentie, spectacol nu are de unde sa stie ce tip de joystick ai ales in joc! Trebuie sa il selectezi *si* in spectacol acelasi tip dupa ce l-ai ales in joc. It recomanda sa incerci cu cursor joysick, si pe urma sa treci la kempston sau sinclair.
Da-mi un semn daca ai reusit sau nu.

BogDan.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la un subiect din grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.