Re: Rezumat pentru romanianhomecomputer@googlegroups.com - O actualizare în Un subiect

Gogu G

to romanianho...@googlegroups.com
Vezi aici:

Sunt postări despre oameni implicați in proiectarea CIP. Par recente (2021).
Încearcă sa rogi frumos pt. o schema CIP 03 si dacă obții, adaug-o la documentațiile grupului.
Pe google am reușit sa găsesc doar schema PSU-ului de CIP 03.

Mult noroc,

Mihai

Alimentator Cip03.jpeg

On 4 May 2022, at 02:00, romanianho...@googlegroups.com wrote:

"Sándor Dósa" <dsa...@gmail.com>: May 03 01:22AM -0700

Salutare,

Oare pot sa documentez aici proiectul de reparare a CIPului, sau mai bine
in alta parte?

Intre timp am gasit schema electronica de la CIP-01 care seamana foarte
mult cu CIP03 din ...mai multe
Ați primit acest rezumat deoarece sunteți abonat(ă) la actualizările pentru acest grup. Puteți schimba setările din pagina de membri ai grupului.
Dacă doriți să vă dezabonați de la grup și să nu mai primiți e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.