Restaurare CIP (01)

Janos Rusiczki

Feb 23, 2024, 7:39:54 AMFeb 23
to romanianho...@googlegroups.com
Buna,

Am calculatorul din subiect care dupa cate imi amintesc la inceputul lui 94 cand l-am pus in dulap se reseta continuu. S-a corupt ceva din ROM?

Acuma as vrea sa-l urnesc doar ca intre timp sursa a disparut. Am o sursa de laborator, dar as vrea sa ma ajutati cu voltajul necesar.

Sper sa pot sa-l pornesc, voi incerca sa inregistrez cumva bucla aia de reset-uri.

Mersi,
Janos

Raducu Daniel Ciocarlan

Feb 23, 2024, 8:14:26 AMFeb 23
to romanianho...@googlegroups.com
Salut,

5V .

Br;)

On 23 Feb 2024, at 14:39, Janos Rusiczki <janos.r...@gmail.com> wrote:

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „RomanianHomeComputer” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa romanianhomecomp...@googlegroups.com.

Bogdan Marcu

Feb 23, 2024, 8:20:50 AMFeb 23
to romanianho...@googlegroups.com
Sirsa e 5v si cam 2 amperi. Cat despre resetat un filmulet ar fi de ajutor.
Sent from my iPhone