Convorbiri telefonice (1 cent/1 minut) catre Romania

Oana

to Romani in Egipt - FIRE
Am auzit de niste convorbiri telefonice catre Romania care sunt gratis
sau foarte ieftine (un euro cent pe minut).

Din cate am inteles, sunt in reteaua Zapp si nu trebuie decat un
adaptor pentru telefonul din romania, iar cei din strainatate pot suna
de pe internet pe telefonul mobil al celor de acasa la pretul de 1
cent/minut

Momentan incerc sa-mi fac configuratia la calculator sa vad cum
functioneaza. Am o amica care suna acasa din Belgia prin sistemul asta
si a spus ca merge fara probleme. Am cautat pe internet si am gasit
urmatorul link:

http://www.zappglobalfree.ro/ro/welcome

are si o pagina pentru descarcarea unui telefon virtual. Daca stiti
mai multe detalii despre acest sistem, scrieti pe forum.