Fw: Re: חטף בלא גרונית

Uriel Frank

From: י ב
Sent: Thursday, March 15, 2012 10:31 AM
Subject: Re: Re: חטף בלא גרונית

מורי ורבותי!
התחלתי לכתוב מאמר בשפה פשוטה ל"מתחילים" בענין שוא מורכב באות לא גרונית.
כשהגעתי ל"מרדכי" "שבלים" "צפרים" וכדומה הסתבכתי.
האם מישהו יכול לעזור לי בנדון.
צירפתי כאן את המאמר.
יעקב.

ואגב, ר' אליהו.
ראיתי את דברי אוריאל ואת כל המגיבים בנדון של "מרדכי",
ומאד נפלאתי שאף אחד לא מביא את ב"א בדה"ט (מובא בשלמותו בהערה י' שבמאמר) שדבר בענין מרדכי וכתב שאפשר לנקדו בין בשוא ובין בח"ק ומשמע מזה להדיא שזהו שוא נע ההגוי כקמץ.
בברכה רבה.
יעקב.

בתאריך 14 במרץ 2012 12:50, מאת אליהו Eliyahu <levi...@neto.net.il>:
לפני שאני שוכח  יש גם  זכריה ד,יב:
וָאַ֣עַן שֵׁנִ֔ית וָאֹמַ֖ר אֵלָ֑יו מַה-שְׁתֵּ֞י שִׁבֲּלֵ֣י הַזֵּיתִ֗ים
לא בדקתי עדיין.

בכל אופן כל עצמו שנָעמי ויָעמד הם בקמץ רחב הוא בגלל הגעיא וההברה הפתוחה.
נדמה לי שדיברנו בעבר אולי גם בהגיגים על אלקטה.
שבולים הוא בגוון חולם.
שהחולם יהפוך במקום לשווא לתנועה קטנה עם דגש כמדומה לא מצינו.
אולי תפנה גם לאוריאל ויעלו"י
אליהו

Jun 17, 2024, 4:11:46 PMJun 17
הנה קישור להורדת קונטרס "מאמר החטפים" של הרב יעקב בודנר שליט"א:

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'רוחב לשון' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-rohav-...@googlegroups.com.