2: לקט מענה לשון לחנוכה

12 vues

אוריאל פרנק

non lue,
30 nov. 2021, 07:36:2330/11/2021
יישר כח למגיבים.
מצ"ב מתוקן, עם תוספות לדקדוקי מזמור ל'.
חנוכה שמח,
אפר

‫בתאריך יום ג׳, 30 בנוב׳ 2021 ב-3:12 מאת אוריאל פרנק <‪frank...@gmail.com‬‏>:‬

חנוכה שמח,

1. לקמן הדבקתי את תוכן העניינים של הקובץ המצ"ב.

2. אני מדביק כאן את הצעת ה"תיקון" שלי לבית האחרון של מָעוֹז צוּר, ואשמח לקבל הצעות לשיפור (או נוסחים אחרים, העולים בקנה אחד עם החריזה והמשקל של הפיוט המקורי, כמפורט בקובץ).

חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ             וְקָרֵב קֵץ הַיְשׁוּעָה

נְקוֹם נִקְמַת עֲבָדֶיךָ             מִכָּל חוֹרְשֵׁי רָעָה

כִּי בָאָה הַשָּׁעָה                וְלֹא רַק קִמְעָא קִמְעָא

בְּנֵה בֵיתְךָ כְּבַתְּחִלָּה           הָקֵם רוֹעִים שִׁבְעָה.

מקראות חנוכה   2

תורה    2

נביאים   3

הפטרת שבת חנוכה        3

מזמורי תהלים    3

מזמור ל' 3

מזמורי ההלל     5

תהלים קיג         5

תהלים קיד         6

תהלים קטו        6

תהלים קטז        7

תהלים קיז         9

תהלים קיח        9

ברכות ותפילות חנוכה     12

ברכות הדלקת נרות חנוכה           12

הַנֵּרוֹת הַלָּלוּ        12

הַנֵּרוֹת הַלָּלוּ ש... 12

אָנוּ / אֲנַחְנוּ         13

קודש הם           18

מָעוֹז צוּר            19

דקדוקי נוסח       19

מבנה הפיוט       20

חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ            20

על הנסים          21

על הנסים ועל הפֻּרקן – בין פריקה לפורקן   21

לשכחם / להשכיחם  תורתך         22

"וְאַחַר כֵּן" או "וְאַחַר כָּךְ"?  22

לשון בני אדם      22

"יש לי יום-יום חג" – האם כל חג הוא "חג"? 22

חג אורים           25

מהדרין  26

לקט מענה לשון לחנוכה.doc

אוריאל פרנק

non lue,
7 déc. 2023, 07:20:1707/12/2023
מצ"ב מהדורה מעודכנת יותר - עם עמוד נוסף בסוף

‫בתאריך יום ה׳, 7 בדצמ׳ 2023 ב-11:30 מאת אוריאל פרנק <‪frank...@gmail.com‬‏>:‬
שלום רב,
מצ"ב מהדורה מעודכנת של לקט מענה לשון לחנוכה
[עודכנו הפרקים חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ, חג אורים, ונוסף נספח עם בתים חדשים ל"מעוז" שחוברו החודש],
משוב מכל סוג שהוא ימשיך להתקבל בברכה ובתודה!
חנוכה שמח,
בתפילה שה' ינְקוֹם נִקְמַת עֲבָדָיו מִכָּל חוֹרְשֵׁי רָעָה!
אפ"ר

לקט מענה לשון לחנוכה תשפד.doc
Répondre à tous
Répondre à l'auteur