תלישות במגילת אסתר

Mar 16, 2024, 7:03:47 PMMar 16

---------- Forwarded message ---------
מאת: Arnon Yahel <aya...@gmail.com>
‪Date: שבת, 16 במרץ 2024 ב-23:54

שלום,

בקריאתי אני משתדל להבדיל בין תלישא קטנה לגדולה ואני מחפש דרך לזכור מתי התלישא גדולה ומתי קטנה.
למרות שהתלישא הגדולה מפסיקה והקטנה משרתת, לא הצלחתי למצוא הגיון בטקסט שממנו ניתן להסיק זאת.
חיפשתי תבניות אחרות שניתן להתלות בהן (תלישא לאחר פזר, תלישא בתחילת פסוק) ולא הצלחתי למצוא. אולי כדאי לתת לבינה מלאכותית לעשות זאת?
היום אני משתמש בחסדיו של מישהו שעומד על ידי ומסמן לי, אבל אני מעדיף להסתדר לבד.
אם יש למי מבין הקוראים הנכבדים והמנוסים דרך טובה לזכור, אודה מאוד אם יחלוק אותה עמי.

ארנון
אסתר התלושה.docx

Mar 17, 2024, 4:23:40 AMMar 17