קריאת המילה קרבו בפרשת שמיני

to Eliyahu Levin, טעמי תורה, Mordechai Perlman, tovim.ha2, דוד ארנון, אליהוא, דויד כוכב, שמעון קורץ, בעל קורא, יעקב חיים יעקובוביץ, Uri Tanis
גם אני. ועתה אני מדביק את הדיון מאז, ברקע צהוב:

From: Tanis, Uri                Sent: Sunday, April 07, 2013 3:50 PM
Subject: RE: ניגוני תלישות; גם בכתובים; קרבו הטעמה כפולה; כל הנעימה-השירה אך ורק על ה"בוּ" ללא בעיות מוסיקליות וללא קשיים; הצעה מעשית. (1)

שלם דושי,

העברת התלישא נעשתה בטלפון... אותה שיחה הוקלטה וכך הצלחתי לשמוע שוב ושוב את המנגינה (9 צלילים, זוכר?). בשלב כלשהו המערכת האוטומטית החליטה למחוק את אותה הקלטה אך כבר לא היה צורך בה. אגב, אז דובר על ת"ג להפטרה ואני הרשיתי לעצמי להמיר אותה גם לקריאה הרגילה.

אורי