Robottikokous Kanagasalla 18-19.10.2014

pekka

to rob...@googlegroups.com
Robottikokous Kanagasalla 18-19.10.2014

No niin, taas se alkaa Robottiyhdistyksen syyskokous Kangasalla Matti Paalasmaan huvilalla  Hepokärjentie 31.

Lauantaina kello 12:00 on saapuminen ja pois lähdetään sunnuntaina noin kello 12:00 aikaan.

Ohjelmassa on esitelmiä, yhdessä oloa, saunomista ja ominen projektien esittelyä.

Mukaan voi ottaa oman tietokoneen ja omia projekteja.

Omaa ruokaa voi myös tuoda.

Talossa on valmiit makuupaikat.

Mukaan on lupautunut Hannu Miettinen, Henkka Palonen, Pekka Ritamäki, Jukka Tamse, Jaska Lehtonen.
Ilmari Tamminen ei pääse.

Onkin kulunut jo jonkin aikaa kun on viimeksi tavattu, joten uusia projekteja on varmaan esillä.

Pekka Ritamäki
oh3...@gmail.com

Kokousta190.JPG

he...@aumala.com

to rob...@googlegroups.com
Voisin alustavasti olla tulossa, miäli kaikki natsaa.
Tuo Myrskylä on kovin haluttu paikkakunta Heljän mielestä ja hän ei mene sinne yksin.
Siis kait sinne mahtuu, vaikkei olisi ihka varma. Tiedota. Tietty tarkemmin ensi viikolla.
Heka

Heikki Aumala
Portimopolku 5 B 23
00800 Helsinki
--
Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: robotti.
Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen ja sen sähköpostiviestien vastaanottamisen, lähetä sähköpostia osoitteeseen robotti+u...@googlegroups.com.

Pekka Ritamäki

to rob...@googlegroups.com

Heka

Joo kyllä kai sinne mahtuu, jos muistat paikan.

Ei muuta kuin varaan sinullekin tilan.
Ota mukaan jotakin Arduino tai muita prjekteja mukaan.
Eikös niitä jäänyt kun riisuit niitä pois Myrskylästä?

Pekka Ritamäki

he...@aumala.com

to rob...@googlegroups.com
Kiitos kutsusta!

Paikka on hyvin muistissa.
Häiriö miettimisessä juontuu Heljän rientojen sovittamisessa.
Mun täytyy olla aina läsnä Myrskylässä

Tulen jos vain pääsen, selviää ensi viikon puolella.

Heka

Pekka Ritamäki

to rob...@googlegroups.com
Heka

Ok
 Tervetuoloa!
Muistelen, että sinä olet ollut joka kerta mukana, oletko?

Pekka

vil...@gmail.com

to rob...@googlegroups.com
Terve

Tulen ainakin käymään lauantaina. Iltaohjelman kanssa vielä hieman säätämistä. Yöksi jääminen ratkeaa kun säädöt on säädetty.

Uusia projekteja on niukanlaisesti. Harrastus on ollut kesäkauden telakalla. Jospa se tästä taas saisi uutta tuulta purjeisiin.

T. Eero

Pekka Ritamäki

to rob...@googlegroups.com
Eero
Anna puhelinnumerosi, minulla on uusi 0456012074

Kyllä sinne voi tulla vaikka ei olisi mitään esitettävää. Siitä on monta vuotta kun pidemme edellisen robottikokouksen.

Siellä on sauna ja aina voi kuunnella Markuksen esitelmää.

On sinulla kuitenkin monia yhteisiä projekteja Henkan kanssa, olen kuullut.

Illat pimenevät ja ulkona ei ole niin paljon tekemistä. Lehtiä saa haravoida joka päivä, mutta aina tulee uusia.

En tiedä onko sinulla vielä omenapuita, mutta minulla on niitä ihana tarpeeksi.
Olen joka päviä tehnyt kasviskuivaimellani yhden annoksen kuivattuja omenia elokuun aluasta alkaen.

Luumut olen syönyt jo, niitäkin tuli joka päivä pari astialista. Samoin vadelmia ainakin kuukausi joka päivä paria astiallista. Lanttuja, nauriita, sipuleja, tillejä, salaattia, porkkanoita, punajuuria, perunoita ym. muita kaviksia on tullut kotitarpeksi.

Pekka

Jorma Laajala

to robotti
Yritän päästä

t. Jorma L

Pekka Ritamäki

to rob...@googlegroups.com
Hienoa Jorma

Sinähän olet ollut joka kerta mukana

Jaskakin tulee
Samoin Heikki, Henkka, Hannu, Markus, Juha, minä, Jukka Tamse ja Jan Landkammer

Yritä päästä !

Pekka puh 0456012074 ( uusi numero)

Jorma Laajala

to rob...@googlegroups.com
Ok

Ok, näyttäis siltä, että pääsen tulemaa, Nähdäänpä siellä,
T. jorma

Pekka Ritamäki

to rob...@googlegroups.com
Hieno Jorma! Nyt alkaa olla jo täysi porukka koossa.
Hannu, Henkka, Heikki, Markus. Jaska, Juha, minä, Jukka Tamse ja  Jan Landkammer
 on uutena mukana.

Pekka

Henry Palonen

to rob...@googlegroups.com
Hienoa, hyvä kokous saadaan aikaiseksi! Minä voin tuoda tykin ja kankaan sekä vaikka quadkopterin kameralla ja fpv-linkillä.

Tuli muuten mieleen että jos jotakuta kiinnostaa, voin pitää lyhyen esittelyn pajallani ennen (tai jälkeen) kokouksen. Käytännössä siis joko lauantaina vaikka klo 9:30-11:30 tjsp. tai sunnuntaina joskus kokouksen jälkeen. Ei siellä mitään ihmeitä ole mutta jos jotakuta tekeillä oleva sähköauto tahi 3d printterit kiinnostaa niin niitä siellä näkee sekä 2 kW aurinkopaneelivoimalan käytössä. Paja on Nokialla teollisuusalueella ja sieltä ajaa Kangasalle kokouspaikalle ehkä 30 min. Jos kiinnostusta vireää, sovitaan tarkemmin.

Henkka

he...@aumala.com

to rob...@googlegroups.com
Kiinnnostaa kyllä.
Täältä Hesasta ajaa Treelle vähän kauemmin, joten tuo lauantai
pitäisi ottaa esim 10...12

Heka
 Tai sitte sunnuntaina

Henry Palonen

to rob...@googlegroups.com
Moro

Pitäisikö sitten ottaa pajakäynti sunnuntaina niin kaikki halukkaat ehtivät ehkä paremmin paikalle.

Henkka

he...@aumala.com

to rob...@googlegroups.com
Sunnuntaina sataa, joten olisi kyllä paree katsastaa lauantaina,

aloitetaan vaikka 9.30
onko muita kiinnostuneita ?

Heka

he...@aumala.com

to rob...@googlegroups.com
Piti kysymäni vielä Henkan osoite.

Henry Palonen

to rob...@googlegroups.com
Morjens

Ehdin jo luvata tuossa että pidettäisiin tuo käynti sunnuntaina kokouksen jälkeen. Sade ei haittaa :)

Osoite on Pyykkiojantie 6, 37150 Nokia