Robottikokous Kangasalan mökillä 6-7-4-2012

pekka

to robotti
Robottikokous Kangasalan mökillä7-8.4.2012

Kevät tulee ja perinteinen kevätkokous olisi tarjolla

Miten on, onko tulijoita ?
Aika on pääsiäislauantai.

Pekka OH3GDO

Heikki Aumala

to rob...@googlegroups.com
Myrskylä kutsuu ja Heljän kotitalo,
sattaa olla taas tulva tiedossa, jollei
pojat ole mitään tehneet.

En lähde rikkomaan paikkoja ilman lupaa.

Keväällä ja joulun huippeissa oli kellarissa pitkään vettä ( taisi alkaa syyskuussa jo )
pakkaset vasta lopetti maan läpi valuvan veden tulon.
Joku putki on tukossa

Itse olen makaillut tammi ja helmikuun ja olen vieläkin antibiooteilla.
Ei ole oikein tullut tehtyä kuin jotain mittarimuuutoksia Myrskylään.

Heka

> --
> Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: robotti.
> Voit lähettää viestejä tähän ryhmään käyttämällä sähköpostiosoitetta rob...@googlegroups.com.
> Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen, lähetä sähköpostia osoitteeseen robotti+u...@googlegroups.com.
> Lisätoimintoja on ryhmän sivustossa osoitteessa http://groups.google.com/group/robotti?hl=fi.

pekka

to robotti
Heikki hyvää paranemista.

Nyt on tulossa Bio-Ilmari, Hannu, minä ja Eero.
Onkos Henkka ja Jorma tulossa ?
Pekka

> Myrskylä kutsuu ja Heljän kotitalo,
> sattaa olla taas tulva tiedossa, jollei
> pojat ole mitään tehneet.

jorma laajala

to rob...@googlegroups.com
Pahalta näyttää. Tampereelle pitäisi tulla muista syistä kokouksen jälkeisenä sunnuntaina. Huomenna pitäisi lähteä kolmeksi päiväksi helsinkiin.  Robottikokouspäivänä näyttäisi olevan tärkeä juttu täällä perhossa.
Siltä näyttäisi aikataulut nyt.

t Jorma L

Tom Höglund

to rob...@googlegroups.com
yhtä huonoa täällä. Ahkerana kirkossa kävijänä (?) pyhät on ikään kuin varattuja.

tom =8-)

Henry Palonen

to rob...@googlegroups.com

pekka kirjoitti 26.3.2012 kello 15.24:

> Heikki hyvää paranemista.
>
> Nyt on tulossa Bio-Ilmari, Hannu, minä ja Eero.
> Onkos Henkka ja Jorma tulossa ?

Moro!

Taitaa mennä tuo viikonloppu minullakin muissa jutuissa.

--
Henkka

pekka

to rob...@googlegroups.com