28. Robottikokous Kangasalla 14.4.2017 -15.4.2017

瀏覽次數:6 次
跳到第一則未讀訊息

pekka

未讀,
2017年4月8日 下午2:32:022017/4/8
收件者:robotti

28. Robottikokous Kangasalla 14.4.2017 -15.4.2017

Suomen 100-vuotis juhlakokous

Hei tässä on muistutus robottiyhdistyksen kokouksesta pitkänäperjantaina kello 12:00 14.4.2017

Siis ensi viikon perjantaina.

Paikka: Kangasala,Hepolahti,  Hepokärjentie 31.

Omat eväät, tietokoneet, nukkumavarusteet ja projektit mukaan.

Illala on sauna.

Saunassa ei ole vielä pumppu käytössä, mutta vettä saa järvestä.

Laitan vielä kartan mukaan. Tampeelta pääsee nopeimmin Tampere-Jyväskylän tieltä ja käännös oikealle Kangasalan suuntaan.

Siitä muutama kilometri Kangasalle päin.

Siten tarkkaile Hepolahden tien viittaa vasemalla.

Se on melko pieni tie ja viittakin on melko pieni.

Siitä 100m eteenpäin ja käännös oikealle ja heti käännös vasemalle.

Tätä pikkutietä noin kilometri aivan niemen kärkeen.

GPS tietysti auttaa.

Henkka löytyykö sinulta videoprojektoria vielä?

Tervesin Pekka

Henry Palonen

未讀,
2017年4月10日 上午9:08:272017/4/10
收件者:robotti
Terve,

Minulta on projektorista lamppu palanut. Olisiko jollakulla muulla sopivaa projektoria ?

Henkka

--
Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: robotti.

Pekka Ritamäki

未讀,
2017年4月11日 上午9:56:582017/4/11
收件者:rob...@googlegroups.com
Henkka

Minkä merkkinen on tuo projektori?
Paljonko lamppu maksaa?

Minä kyselen on Janin firmalla tuollaista projektoria.

Pekka

Jorma Laajala

未讀,
2017年4月11日 上午9:59:262017/4/11
收件者:robotti
Voin ottaa projektorin mukaan.

t.Jorma

Pekka Ritamäki

未讀,
2017年4月11日 上午10:03:402017/4/11
收件者:rob...@googlegroups.com
Hienoa!

Hip hurraa ei jouduta itse piirtelemään.
Onko sinulla vielä jotakin paperia, jotta saataisiin kuvaseinälle.

Pekka

Jorma Laajala

未讀,
2017年4月11日 上午10:05:562017/4/11