www.robotti.fi - sivu alhaalla

Henry Palonen

Jul 31, 2012, 2:18:55 AM7/31/12
to rob...@googlegroups.com
Moro!

Robottiyhdistyksen vanha palvelin on pysyvästi alhaalla. Serveri jossa sivut aiemmin olivat on nyt pysyvästi ajettu alas. Tiedot ovat tallessa mutta esim. www.robotti.fi ei enään mene minnekään. Tietääkö joku kellä on tunnukset jotta saataisiin ohjattua www.robotti.fi osoite menemään esim. wikidotin sivuille (robotti.wikidot.com) ? Muistaakseni Karilla saattoi olla ?

--
Henkka

pekka

Jul 31, 2012, 8:19:11 AM7/31/12
to rob...@googlegroups.com
www.robotti.fi on  Ari Kivelän (puh 2405325), Ylöjärvi, omistamat sivut.
Nyt en tiedä mitä niille on tapahtunut.
Ehkä Ari Kivilä on kyllästynyt maksamasta www.robotti.fi sivujen päivitysmaksua.
No ei ole kovin suuri vahinko vaikka ne olisivatkin alhalla.

Pekka Oh3gdo

Teemu Pirttinen

Dec 25, 2012, 12:28:13 PM12/25/12
to rob...@googlegroups.com
Jouluja sek� uusia vuosia. Pit�� oikein kokeilla onko t�� lista
toiminnassa kun tainnut viimmenen viesti tulla 12.7.2012.

T: Teemu

he...@aumala.com

Dec 25, 2012, 1:31:34 PM12/25/12
to rob...@googlegroups.com
Jouluja toivotetaan roboteillekin ilman rajoja

Heikki Aumala
+358400454270
Portimopolku 5 B 23
00800 Helsinki

Teemu Pirttinen <teemu.p...@netikka.fi> kirjoitti 25.12.2012 kello 19.28:

> Jouluja sekä uusia vuosia. Pitää oikein kokeilla onko tää lista toiminnassa kun tainnut viimmenen viesti tulla 12.7.2012.
>

> T: Teemu
>
> --
> Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: robotti.
> Voit lähettää viestejä tähän ryhmään käyttämällä sähköpostiosoitetta rob...@googlegroups.com.
> Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen, lähetä sähköpostia osoitteeseen robotti+u...@googlegroups.com.
> Lisätoimintoja on ryhmän sivustossa osoitteessa http://groups.google.com/group/robotti?hl=fi.

pekka

Dec 25, 2012, 3:34:52 PM12/25/12
to rob...@googlegroups.com
Heka

Kyllä tämä listä toimii edelleen
Kiitoksia joulun toivotuksista ja samat takaisin.

Hyviä uusia vuosia myös kaikille.

Pekka Ritamäki

Henry Palonen

Dec 25, 2012, 3:36:26 PM12/25/12
to rob...@googlegroups.com
Hyvää joulua & rauhallista vuodenvaihdetta myös täältä!

--
Henkka

PS. Milloin ja missä pidettäisiin talvikokous ?

Tom Hoglund

Dec 27, 2012, 3:01:24 AM12/27/12
to rob...@googlegroups.com
Joulu on jo ohi joten Hyvää Uutta vuotta.

Eikös talvikokoukia yleensä pidetä talvella. Tammi-helmikuu sopisi oikein hyvin. Viimeksi kun kyselin niin ei tullut vastauksia. Voi olla että kuukkeligroops vieroksuu minua.

Tom

Sent from my iPad

vil...@gmail.com

Dec 31, 2012, 11:34:23 AM12/31/12
to rob...@googlegroups.com
Hyvää Uutta Vuotta!

t: Eero

he...@aumala.com

Dec 31, 2012, 12:40:32 PM12/31/12
to rob...@googlegroups.com, rob...@googlegroups.com
Koko porukalle Hyvää Vuotta 2013

Heikki Aumala
+358400454270
Portimopolku 5 B 23
00800 Helsinki

Henry Palonen

Dec 31, 2012, 1:52:10 PM12/31/12
to rob...@googlegroups.com, rob...@googlegroups.com
Hyvää ja idearikasta uutta vuotta 2013 myös täältä!

Henkka