Idei despre cum putem relua legătura cu restul colegilor

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Orice idee care să ne ajute să reluăm legătura cu restul colegilor,
poate fi documentată aici.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Următoarele modalităţi de refacere a legăturilor cu restul colegilor:
- contacte personale. Dacă fiecare dintre noi reface două-trei
legături, avem şanse foarte bune ca în câteva luni să refacem întreaga
serie de roboţi industriali.
- utilizarea comunităţilor online:
- www.colegi.ro
- www.xing.com
- www.linkedin.com
- www.facebook.com
- etc.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Ieri am reuşit să dau de Florin Hîrjan pe YM şi de Romică pe
colegi.ro. Sper să apară şi ei cît de curând împreună cu noi.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Astazi am vorbit inca o data cu Florin Hirjan, spune ca se
inregistreaza.

Voi mai stiti pe cineva? Sigur trebuie sa mai fie careva pierdut prin
lista de contacte de mail sau messenger :-)

Carmina Stancu

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Lista mea s-a terminat. N-am apucat sa vb cu Patrick inca. Dar
vorbesc. Sper sa apara si Romica.

Patrick

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
am ajuns ai eu aici.... mai este mihai banciu. am sa-l anunt pe asta
si pe el

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Mihai a primit un email cu invitatia de la mine; probabil ca adresa de
email pe care o am eu nu mai este valida :-)

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Dragilor, ce ne facem? Proiectul nu inainteaza cum ar trebui....

Are cineva propuneri?

Carmina Stancu

to roboti-industriali...@googlegroups.com
Sa apari . Te asteptam. Si ne descurcam la fata locului.

Mihai Creanga

to roboti-industriali...@googlegroups.com
eu "apar" peste mai putin de o saptamana, dar cu cine ne vedem? eu as propune o intalnire intre 8 si 12 iunie. voi ce parere aveti?

2009/5/26 Carmina Stancu <ina...@yahoo.com>

--
Mihai

Poze: http://picasaweb.google.de/mihai.photos/
Blog: http://mcreanga.blogspot.com/

Marius Hodivoianu

to roboti-industriali...@googlegroups.com
e ok din partea mea...

Florentina Balica

to roboti-industriali...@googlegroups.com
Neata!

Mihai, te rog, marcheaza in lista colegilor cine e deja inregistrat.

Merci mult,
Flori B.

to roboti-industriali...@googlegroups.com
vezi? sintem deja 6.
sau 8 daca vine si Flori.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Marius, poti te rog sa trimiti invitatia de inscriere si altora care
inca nu s-au inregistrat pana acum? Numarul membrilor grupului a ramas
destul de mic pana acum.

Marius Hodivoianu

to roboti-industriali...@googlegroups.com
as trimite dar nu am date de contact...nu am mai tinut legatura cu nimeni

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Cei inregistrati pana acum sunt marcati cu albastru in lista
studentilor. Suntem 11 membrii iar in serie, daca imi aduc eu bine
aminte am fost in primul an aproximativ 100. Asta inseamna ca avem o
rata de participare de 10% :-).

Trebuie sa ne vedem si sa discutam cum putem creste numarul membrilor
grupului. Mai este putin si vine vremea sa ne vedem la facultate....

Flori, mai ai idei despre cum putem da si de ceilalti? Florin Hirjan
mi-a promis de vreo cateva ori ca se inregistreaza, dar din pacate
inca n-a facut-o. Romica a promis si el de mult ca se inregistreaza...

Voi ceilalti ce spuneti? Punem umar la umar sa-i aducem si pe
ceilalti?

Ce facem cu Mihai Banciu?

Carmina Stancu

to roboti-industriali...@googlegroups.com
le-am trimis lui Romica si lui Florin Achim.

to roboti-industriali...@googlegroups.com, MIHAI
ceau

vad ca e mare activitate pe aici. L-am copiat si pe Mihai Banciu la emailul asta.

Eu nu cred ca pot ajunge intre 8 si 10 Iunie in bucuresti. Mihai cat stai in Romania? poate mai face o intalnire mai spre sfarsitul lunii iunie sau inceputul lui Iulie

Patrick

Florentina Balica

to roboti-industriali...@googlegroups.com
Neata!

Mi-a "mirosit" din nou a "sut in fund" (de data asta n-am mai fost delicata :) ). Dupa cate ai vazut Carmina si Patrick au reactionat imediat. Iti inteleg frustrarea, mai ales ca am vazut amandoi rezultatele de pe grupul din liceu (lista inchisa; din 42 sunt 22 inregistrati).
Din pacate, in facultate am fost cam ignoranta in ceea ce priveste relatiile cu ceilalti colegi. M-am rezumat numai la cateva, de fapt...corect spus s-au tinut ele de mine. Si rusine imi e, dar recunosc ca daca ma puneai sa-mi enumar colegii de grupa (serie mult prea mult spus) nu-i stiam pe toti.

Mi-am scos ceva amintiri de la naftalina si am dat peste un nume si o adresa:
Mihai Angelo Cristian
str.Cameliei nr.14, bl.32, sc.C, et.2, ap.50, Ploiesti, Prahova
Urmeaza carte de telefon...

Mihai Moldoveanu are in Constanta o firma de calculatoare si am colaborat cu el. Adresa de e-mail este: mihai.mo...@crucial.ro (mi-a dat-o acum 10 secunde partenerul lui de afaceri). Trimite-i tu o invitatie, te rog.

O zi buna,
Flori B.

to roboti-industriali...@googlegroups.com
Nu sunt frustrat, imi pare doar rau ca nu ne miscam mai repede. Cumva am senzatia ca doar pe Carmina si pe mine (iar acum si pe tine) ne intereseaza ce se intampla cu grupul de discutii. Sper totusi ca la un moment dat sa iasa si ceilalti din letargie si sa devina activi in a aduce si alti membrii in grup.

Pana una-alta, le-am trimis acum invitatii de inregistrare lui Mihai Moldoveanu si Bogdan Dumitrescu. Astept acum sa vad cand se inregistreaza si ei.

Voi ceilalti aveti ceva propuneri? Ce se intampla de este toata lumea asa de inerta? Haideti, ca doar impreuna putem reusi! Nu se gandeste nimeni la vremurile bune din facultate?

Eu am amintiri frumoase din acea perioada....Voi nu?

Apropo, grupul de discutii pe care l-am creat pentru strangerea colegilor de liceu (Flori a fost colega cu mine de clasa in liceu si stie) are deja o rata de participare de 50%. Noi aici mai avem ceva de muncit pana ce ajungem la o rata similara .

Eu am trimis invitatii tuturor pe care i-am avut in lista mea de contacte personale. Acum este nevoie de ajutorul vostru pentru a continua.
338.gif

Marius Darie

to roboti-industriali...@googlegroups.com
din pacate nu mai este cum era odata cu facut intalniri de x ani samd. problema mare este ca suntem si imprastiati in toate directiile. dar trebuie sa fim optimisti si consecventi si o sa ajungem sa ne si intalnim asa cum ne intalneam prin 2000, 2001.

Mihai Creanga

to roboti-industriali...@googlegroups.com
distanta nu mai este o problema: trebuie doar sa ne planificam bine intalnirea. Cu internet-ul asta se pot face foarte multe. dupa cum spuneam, am reusit sa strangem 50% din colegii de liceu de pe toate continentele.

grupul cu liceul si cel cu facultatea le-am creat la o zi distanta unul de altul. avem acolo asa o activitate ca abia apuci sa citesti toate mail-urile care vin de la toti cei care se bucura acum sa schimbe impresii cu fostii colegi.

asa ca: posibil este orice, trebuie doar sa vrei si sa perseverezi! tu cu cine ai mai tinut legatura? Mai iti aduci aminte de numele altor colegi? Baietii ii putem gasi in cartea de telefon, sau in comunitatile online get linkedin, xing, colegi.ro facebook etc. Cu fetele este mai greu pentru ca au tendinta de a-si schimba numele :-)

andreea moldoveanu

to roboti-industriali...@googlegroups.com
buna la toata lumea,
eu locuiesc in Constanta, dar daca se organizeaza ceva vin cu placere la intalnire in Bucuresti.Mai pot lua legatura cu Dana Ene caci suntem colege de servici.
toate cele bune,astept vesti..
Andreea Tanase (fosta Moldoveanu).

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996

Andrei Bogdan Dumitrescu: abdumi...@yahoo.com ...
am vb cu el si zice ca s-a inregistrat...dar nu e sigur.

In principiu si el este de acord cu intalnirea

Mihai Creanga

to roboti-industriali...@googlegroups.com
roag-o tu atunci pe Dana sa se inregistreze si ea in grupul de discutii!

Cat despre intalnire, sa vedem ce mai spun si ceilalti. Pana acum avem propunerea facuta de Horatiu pentru 8 iunie.