Colgei de facultate

Mihai Creanga

to roboti-industriali...@googlegroups.com
Salutare tuturor,

oricat m-as stradui eu sa adun pe toata lumea, nu am nici o sansa. Am nevoie de ajutorul vostru al tuturor. Proiectul are sanse de reusita doar cu ajutorul fiecaruia dintre noi toti, in asa fel incat sa descoperim numele celor care inca nu sunt pe lista colegilor si in ai aduce si pe ei ca membrii ai grupului.

In pare rau ca situatia este asa cum este, dar daca nu ma ajuta nimeni renunt la a mai face ceva. Nu are nici un rost sa ma zbat in pustiu, si asta chiar daca mesajele sunt greu de citit pe google :-)

Cu parere de rau, al vostru coleg de facultate,
Mihai