Istoria Grupului

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Această discuţie are ca scop marcarea evenimetelor imporante ale
grupului.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Astăzi 29 martie 2009 a fost creat grupul de discuţii al promoţiei
noastre.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Marius Hodivoianu ni s-a alaturat si el! Marius bine ai venit printre
noi!

Patrick

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
am ajuns si eu aici....

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Patrick, bine ai venit! Daca mai poti aduce pe cineva, ar fi foarte
bine.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Bogdane, bine ai venit printre noi! (vreau sa spun Bogdan Dumitrescu,
ca sa nu existe nici un dubiu referit la cine ma refer :-)).

Arunca si tu te rog o privire pe lista studentilor (http://
groups.google.com/group/roboti-industriali-tcm-promotia-1996/web/lista-
studenilor), poate iti mai aduci aminte de numele celorlati colegi
care inca nu apar acolo.

Daca mai tii legatura cu careva care nu apare pe lista membrilor
inregistrati ai grupului (http://groups.google.com/group/roboti-
industriali-tcm-promotia-1996/members), sau la care poti ajunge tu, te
rog sa le trimiti si lor invitatia de a se inregistra si ei. Doar prin
eforturi comune vom reusi sa ne strangem cu totii la un moment dat in
timp.

Mihai Creanga

to Roboti-Industriali-TCM-Promotia-1996
Salutare tuturor,

abia dupa aproape o luna de la vizita in Bucuresti, am reusit sa pun
pe internet in albume Picassa pozele facute in Bucuresti:
- http://picasaweb.google.com/roboti.tcm.promotia.1996/Intalnire11062009
- intalnirea de la Shorley
- http://picasaweb.google.com/roboti.tcm.promotia.1996/UniversitateaPolitehnicaBucuresti11062009
- Universitatea si Facultatea noastra, in anul 2009, cu dotare din
anii '60. Isi mai inchipuie cineva ca acolo ne-am petrecut 5 ani sa ne
pregatim pentru viata?

Special am cautat sa fac poze cu atelierele pe care le-am avut.
Incredibil cum pot arata din secolul 21!

Adresa cu albumele este trecuta in pagina principala a grupului de
discutii.

Pe curand si salutari tuturor celor inregistrati!
Mihai