[Talk-ro] Referinte invalide in relatii

Gyula Szabo

to OSM Romania
Salut,
am inceput un proiect privat cu datele OSM, si in timpul citirii datelor am vazut niste referinte invalide in exportul generat (osm.xml).

Este acest lucru normal in exporturi sau in baza de date?

Exportul:
N46.0E23.0 - N47.0E24.0
<osm version="0.6" generator="Overpass API 0.7.55.7 8b86ff77">
<note>The data included in this document is from www.openstreetmap.org. The data is made available under ODbL.</note>

Un exemplu de referinta invalida (exista 1613 astfel de loguri):
Invalid Way id: 760818722 in relation: 7958145

In cazul in care ajuta pot trimite codul Java sau logul complet.
Mersi,
Gyula

Strainu

to OSM Romania
Salut,

Mai sunt inadvertențe în date, dar la o primă vedere way id-ul ăla e corect. Cum identifică codul o referință invalidă?

Strainu

Gyula Szabo

to OSM Romania
Salut,
da, am gasit way-ul respectiv. Este in afara zonei de export. Aici e un alt thread in care se discuta aceasi problema (pentru "pbf" export). Se pare ca este o problema de export in sensul ca exportul se face in aceasta ordine: Node -> Way -> Relation, si la exportul de Relation nu mai revine la exportul pentru elementele lipsa (altfel ar putea genera un ciclu in cascada - ciclul urmator ar putea gasi iar relatii care au elemente lipsa).

In codul meu procesez osm.xml-ul prin SAX, si incercam sa fac relatiile prin referinte la obiecte (Relation are un List<Indexable> unde Indexable poate fi un Node, Way sau Relation), si nu am gasit obiectul in maparea deja incarcata (NullPointerException).
Mersi de ajutor,
Gyula