[Talk-ro] Erori de adrese în MapRoulette

Strainu

to OSM Romania
Salut,

Dacă sunt printre voi utilizatori de MapRoulette, am încărcat peste
5000 de erori (majoritatea sunt de fapt date lipsă) în adresele din
România. Urmează să mai încarc o serie (probabil mai mare) în același
challenge.

Puteți vedea taskurile la https://maproulette.org/browse/challenges/23100

Strainu

Francisc TOTH via Talk-ro

to OSM Romania, Francisc TOTH
Salut!

Cam care ar fi procesul prin care am putea folosi asta? Intreb fiindca am trecut printr-o cautare similara de solutie pentru FixMe-uri.
Concluzia mea a fost ca ce se poate afisa pe un browser pe PC nu prea ajuta(pe browserul de telefon devine neergonomic). Trebuie ceva ce poti lua cu tine pe mobil in teren, cel mai probabil cu bicicleta, fiindca erorile sunt destul de rasfirate.

Solutia mea pentru fixMe-uri este ca im pun editorul Vespucii pe telefon, editorul are posibilitatea de a pune filtre regex si mi le arata highlight in magenta.
Ma pot folosi de editor si sa navighez pana la fixme, si apoi fiind editor, pot introduce corectiile.

Merci
Francisc