[Talk-ro] Edits based on map feedback: Editări pe baza feedback-ului hărții

Salim Baidoun

to tal...@openstreetmap.org

Salut cominutate Românească,

Numele meu este Salim Baidoun și cum probabil știți, sunt Global Community and Partnership Manager la TomTom.

În efortul TomTom de a îmbunătăți OSM, intenționăm să efectuăm editări bazate pe datele introduse de utilizatori. Această activitate este rezultatul verificării dacă feedback-ul primit pentru harta TomTom este valid și pentru OSM.
Rețineți că, începând cu un număr mic, vom efectua modificări numai dacă adaugă valoare hărții OSM, nu intră în conflict cu modificările recente făcute de comunitate și sunt susținute de o sursă locală. În absența materialelor sursă credibile, vom contacta comunitatea locală pentru îndrumare.

Vom începe cu editări ale POI-urilor, folosirea terenului (land use), adrese și drumuri în cadrul acestei activități. În timp, vom evalua mai multe feedback-uri și ne vom extinde la alte elemente. Puteți consulta <GitHub issue: section ‘Edits based on map feedback’> pentru detalii suplimentare cu privire la tipurile de editări planificate.

Provocarea MapRoulette folosită pentru aceste editări va fi accesibilă numai pentru echipa noastră de editare, deoarece ar putea conține informații confidențiale. Împreună cu hashtag-ul #tomtom , care însoțește fiecare editare TomTom în OSM, vom adăuga, de asemenea, #tt_mapfeedback la setul de modificări, dacă este o editare ocazională rezultată din feedback-ul utilizatorilor.

Intenționăm să începem cu România în 2 săptămâni, împreună cu o selecție de țări pentru care există disponibile date de la utilizatori, iar apoi să ne extindem și în alte țări. Vă rog să mă contactați dacă aveți gânduri sau întrebări despre această activitate care urmează.
Anunțați-mă dacă aveți întrebari sau comentarii. Pe măsură ce progresăm, vom lua în considerare, desigur, orice feedback pe care îl primim de la dumneavoastră despre această activitate.

Să aveți o săptămână grozavă!

Salim A. Baidoun / Community & Partnerships - Global / Community Engagement