[Talk-ro] Trasee turistice nepracticabile

Janos Rusiczki

to OSM Romania
Salutare listă,

În primăvara asta am avut ambiția să mapez și să marchez toate traseele turistice de legătură dintr-o zonă din apropierea Băii Mari foarte circulată turistic [1]. Ei, cu norocul meu la final de mai am avut o furtună teribilă care pe lângă stricăciunile din oraș a culcat aproape toată pădurea pe versantul ăla. Întrebarea mea este: cum pot marca potecile ca fiind dezafectate (temporar) până se mișcă Romsilva să facă curat?

Mersi,
Janos

Razvan Radulescu

to OSM Romania

Salut

Poate doar cu unul din tagurile de restrictie acces cum ar fi acces = no

Trimis din Mail pentru Windows 10

De la: Janos Rusiczki
Trimis: vineri, 28 iunie 2019 10:30
Către: OSM Romania
Subiect: [Talk-ro] Trasee turistice nepracticabile