[Talk-ro] Nou MapRoulette challenge "Add Missing Buildings"

Salim Baidoun

to tal...@openstreetmap.org

Salutare comunității din România,

Am revenit către voi cu un nou Challange "Add Missing Buildings" în mod particular în orașul Constanța.

Această provocare se concentrează în primul rând pe clădirile lipsă de toate tipurile (rezidențial, comercial, industrial, etc.) pentru a fi cartografiate așa cum este evidențiat. Echipa noastră a comparat datele TomTom și OSM utilizând comparații spațiale inclusiv indexi de intersecții și suprapuneri și am detectat unele zone unde cladirile lipsesc în OSM; pentru a crește nivelul de încredere, echipa a comparat o zonă eșantion și a efectuat analize pentru a valida unele clădiri care lipsesc.

Suprafețele lipsă pot fi adăugate prin editare mai multor clădiri sau a unor clădiri individuale; alegerea va depinde de verificările cu realitatea și de cunoștiințele locale.
Veți găsi mai multe informații în descrierea proiectului de provocare și pe pagina Romania GitHub.

Sperăm că acest challange va aduce valoare adaugată comunității.

Vă doresc o saptamana minunata.

Multumesc,

Salim A. Baidoun / Community & Partnerships - Global