[Talk-ro] Adăugați suprafata pe Autostrada/Drum - Ianuarie 2023

1 view

Salim Baidoun

to tal...@openstreetmap.org

Salut comunitatea din România,
Eu sunt Salim de la TomTom.

Doresc să împărtășesc cu voi o provocare MapRoulette despre Adăugarea Suprafaței pe Autostradă în România, pe care o puteți găsi utilă pentru a înbunătăți rețeaua de drumuri din țară:  https://maproulette.org/browse/challenges/37437

Obiectivul acestei provocări este de a identifica și a adăuga etichetele(tags) lipsă pentru suprafață(surface) pe rețeaua de drumuri. Noi am interogat OSM pentru căile(ways) cu anumite valori highway=*, unde tag-ul surface lipsește.

Nu ezitați să mă contactați dacă aveți întrebări sau comentarii. Editări fericite!

Salim A. Baidoun / Community & Partnerships - Global / Community Engagement