R dilema

Maja Mohorović

to rkoh...@googlegroups.com
Pozdrav vsem,

imam dilemo glede uporabe pairwise.wilcox.test, in sicer nisem prepričana, kaj bi izbrala za p.adjust.method. V R priročniku je navedeno, da sta BH in fdr 'močnejši' od preostalih možnosti, zato se nagibam k uporabi ene od teh dveh.
Najprej sem naredila Kruskal-Wallis test (kruskal.test), ki je nakazal obstoj statistično značilne razlike med testiranimi skupinami. Z namenom, da bi ugotovila, med katerimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike, sem nadalje izvedla še pairwise.wilcox.test. Pri tem z p.adjust.method = ''none'', ''BH'' ali ''fdr'' dobim enake rezultate (v smislu med katerimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike). Če pa za p.adjust.method izberem ''BY'', ''bonferroni'', ''hommel'', ''hochberg'' ali ''holm'', pa se pokaže kot da med nobenimi skupinami ni statistično značilne razlike. Glede na vse se, kot rečeno, nagibam k ''BH'' ali ''fdr''.

Tule vas je veliko, ki imate uporabo statističnih metod in R v malem prstu in bom vesela vaših mnenj  v zvezi z izbiro p.adjust.method. Sama si ne uspem povsem razjasniti, katero možnost bi bilo najbolje uporabiti. Glede na rezultate, ki jih dobim, sta ''BH'' ali ''fdr'' logična izbira, vendar pa ne želim, da bi me logičnost rezultata kakorkoli zavedla, zato bi rada slišala mnenje koga od vas, ki imate o tem več znanja in izkušenj.

Lp, Maja

Maja Mohorović
Skype ID: majapawi

Tilen Genov

to rkoh...@googlegroups.com
Kaj pa Dunn test, ki je alternativa Kruskal-Wallisu z razlikami za posamezne pare? Kot Tukeyev test za Anovo.

Jaz bi verjetno izbral to možnost.

Nimam pa izkušenj z p.adjust.method.

Lp,

Tilen

Tilen Genov

Morigenos - slovensko društvo za morske sesalce
Kidričevo nabrežje 4
6330 Piran
www.morigenos.org
www.facebook.com/morigenos

Sea Mammal Research Unit
Scottish Oceans Institute
University of St Andrews

--
To sporočilo ste prejeli, ker ste naročeni na skupino »Anonimni Rkoholiki« v Google Skupinah.
Če se želite odjaviti od skupine in ne želite več prejemati njenih e-poštnih sporočil, pišite na naslov rkoholiki+...@googlegroups.com.

romunov

to rkoh...@googlegroups.com
Po mojem je izbira posthoc testa _posthoc_ glede na rezultat, ki jih dajo, slaba izbira. Za to se je pravilno odločiti še preden narediš test, ravno zaradi tega, da te ne premami signifikantnost. To kar delaš je obiranje češenj. Jaz bi predstavil vse rezultate in to upošteval v interpretaciji.
Ne pozabiti, da je tudi nesignifikanca rezultat.

lp,
Roman

--
[...]

In God we trust, all others bring data.

Maja Mohorović

to rkoh...@googlegroups.com
Hvala za odziv, se strinjam. Prav zato sem se oglasila tule, da se po potrebi vrnem korak ali dva nazaj. Ali npr. vsaj predstavim vse rezultate, kot si omenil. Testi so bili izbrani vnaprej (upam, da ustrezno), z izjemo tega posthoc-a, kjer se mi je zataknilo in sem šla čez različne možnosti preprosto zato, da vidim, kaj se zgodi v posameznih primerih (pač proces učenja) in nikakor ne v smislu, da bi kar tako brez razmisleka izbrala glede na rezultat. Ja, še malo bo treba tuhtat.
Lp, Maja