Re: gólya póló

8 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

egedi nikolett judit

unread,
Jun 17, 2009, 5:43:34 AM6/17/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com

Nem Tündi vagyok, de nekem tetszik :) ez passzol eddig a legjobban a róka-polóhoz
-- Eredeti üzenet --
Másolat:
Elküldve: 09:51
Téma: gólya póló


No Tündi így, h tetszik a rajzod?

Dóka Tamás

unread,
Jun 17, 2009, 6:22:55 AM6/17/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Sziasztok!

Jó lett, ez is tetszik.
Szerintem még az elejére is oda lehetne írni, hogy kandó-rejtő gt2009.

Üdv.
D.Tomi

KACSA

unread,
Jun 17, 2009, 6:33:28 AM6/17/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Hűűű ez nagyon jóóó! Minimal és egybe van...


"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:
Message has been deleted

gabi gabi

unread,
Jun 17, 2009, 9:35:05 AM6/17/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Szerintem a pókhálós verzió sokkal jobb mint a supermenes a gólyát azt nem lehet betenni a hálóba hogy megnézzük milyen ?de a róka az jobban mutat szerintem
"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:

Na én maradok eme 4 mások műveiből összekombinált tervnél.

Kiürült az ihlettáram.

Ez a négy póló terv meg van CorelDraw 14. verzióájában, ha vki tovább akarja fejleszteni őket, akkor szóljon és átküldöm!

Üdv.:

Adri



 
 
 




________________________________________________________
Még mindig a PC-den levelezel? Inkább próbáld ki a mobilodon! Regisztrálj és használd belföldön, aug. 31-ig ingyen!

Jocccó

unread,
Jun 17, 2009, 10:19:51 AM6/17/09
to rkk_kvk_gt2009
Nah!

Utólagos engedelmetekkel egy kicsit uprgade-eltem a gólya fejet!
Ahhoz sajnos béna vagyok h ide feltegyem, de a file-ok közt ott
lesz...
Csak egy ötlet!

egedi nikolett judit

unread,
Jun 17, 2009, 10:37:26 AM6/17/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Nekem gólyásból az első, rókásból mind2 tetszik .:) és elég sztem bőven ha csak egyik oldalán van az,h kandó-rejtő gt
szép napot :)

-- Eredeti üzenet --
Másolat:
Elküldve: 14:36
Téma: Re: gólya póló

Matyi

unread,
Jun 17, 2009, 2:11:35 PM6/17/09
to rkk_kvk_gt2009
én a pókháló, róka fejre szavaznék, ha választani kellene és sztem is
elég, ha csak a hátán van a gt-s felirat. a gólyán viszont még
alakítani kellene...

Zoltán Barta

unread,
Jun 17, 2009, 2:36:26 PM6/17/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Sziasztok!

Nekem mind a két változat tetszik, bár ha választani kéne én a diamond stílusúra szavaznék :D!

Matyi

unread,
Jun 17, 2009, 2:43:22 PM6/17/09
to rkk_kvk_gt2009
végülis mind a kettő jó, ezért mondtam, hogy a róka már sztem kész.
Message has been deleted
Message has been deleted

egedi nikolett judit

unread,
Jun 18, 2009, 8:38:47 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
egyetértés :)

-- Eredeti üzenet --
Másolat:
Elküldve: 14:31
Téma: Re: Re: gólya póló


Hát nekem így tetszenek legjobban a gólya és róka pólók :D







gabi gabi

unread,
Jun 18, 2009, 8:58:02 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Igen szerintem is így sokkal jobb


"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:

Hát nekem így tetszenek legjobban a gólya és róka pólók :D



 





________________________________________________________
1Ft-ról Laptop, LCD TV, utak, GPS!!

kis...@hotmail.com

unread,
Jun 18, 2009, 8:59:30 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
nagyon tuti Mosolygó arc Hangulatjel

matthi...@t-online.hu

unread,
Jun 18, 2009, 9:04:03 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
mondjuk engem a gólya még mindig egy szárnyas ufo-ra vagy
spermára emlékeztet, de én is a pókhálósra szavazok. :)

Gergő Szandra

unread,
Jun 18, 2009, 9:29:52 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Jól néznek ki nagyon. Ügyes vagy Adri!
 

Date: Thu, 18 Jun 2009 14:30:59 +0200

Subject: Re: Re: gólya póló

egedi nikolett judit

unread,
Jun 18, 2009, 10:16:38 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
sztem a poló témát lezártnak tekinthetjük :)
nem?

-- Eredeti üzenet --
Másolat:
Elküldve: 15:29
Téma: RE: gólya póló
Message has been deleted
Message has been deleted
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 18, 2009, 11:01:34 AM6/18/09
to rkk_kvk_gt2009
ez jó, csak hasonló volt tavaly a bme-seknek. még filózok majd én is a
gólyán, csak eddig semmi sem jutott eszembe, ami másoknak is tetszett
volna.

On jún. 18, 16:48, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Nos nekem ennyi féle változatom van:
>
>
>
>
>
>  gt_golya_polo.jpg
> 171KMegtekintésNézet
>
>  gt_goo_polo.jpg
> 171KMegtekintésNézet
>
>  gt_gooa_polo.jpg
> 172KMegtekintésNézet
>
>  gt_gool_polo.jpg
> 168KMegtekintésNézet
>
>  gt_gooly_polo.jpg
> 170KMegtekintésNézet
>
>  gt_rokaa_polo.jpg
> 179KMegtekintésNézet
>
>  gt_roo_polo.jpg
> 178KMegtekintésNézet
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 18, 2009, 11:10:11 AM6/18/09
to rkk_kvk_gt2009
igaz. megnéztem és nyertél. am sztem maradhat. nem hiszem, hogy 3 év
után ezt fogják nézegetni, de kitudja. nekem így tetszik, de nem csak
az én véleményem a lényeg, mint tudjuk. ügyes vagy Adri! ;)

On jún. 18, 17:03, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> 2006 ban volt hasonlós a bme-seknek :D
>
> 2009/6/18 Matyi <matthias....@t-online.hu>
Message has been deleted

gabi gabi

unread,
Jun 18, 2009, 11:25:16 AM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Srácok mi lenne ha megpróbálnánk egy olyan variációt ,hogy emberi test vagy pálcika test és gólyafej olyan mint az egyiptomi isteneknek volt az ábrázolása. persze a háttér az a pókos




"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:

jajj nem azért írtam, és én se döntök ezen ügyben

szal mindenki gondolkozzon még, m én már nagyon nem tudok mit összekombinálni az ötleteitekből

2009/6/18 Matyi <matthi...@t-online.hu>
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 18, 2009, 11:28:55 AM6/18/09
to rkk_kvk_gt2009
tom. én se azért írtam. :)

On jún. 18, 17:18, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> jajj nem azért írtam, és én se döntök ezen ügyben
>
> szal mindenki gondolkozzon még, m én már nagyon nem tudok mit
> összekombinálni az ötleteitekből
>
> 2009/6/18 Matyi <matthias....@t-online.hu>

Anna Vass

unread,
Jun 18, 2009, 2:04:42 PM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Sziasztok!

Adri valóban nagyon ügyes vagy! :)

2009/6/18 Adrienn Hörnyéki <hornyeki...@gmail.com>
Message has been deleted

Zoltán Barta

unread,
Jun 18, 2009, 4:04:15 PM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Szia Adri :)!

Marhajó az egyiptomi feeling, de szerintem az egyiptomis a sima volnakódo staff-os háttal kéne :D
Csak egy ötlet volt :)!

Gergő Szandra

unread,
Jun 18, 2009, 4:50:43 PM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Ez a legjobb szerintem!!!
 

Date: Thu, 18 Jun 2009 21:50:42 +0200

Subject: Re: Re: gólya póló
From: hornyeki...@gmail.com
To: rkk_kvk...@googlegroups.com

Nos ilyen az egyiptomi felhozatal :D

2009/6/18 gabi gabi <gabi...@freemail.hu>

gabi gabi

unread,
Jun 18, 2009, 4:54:51 PM6/18/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Jobban néz ki mint gondoltam volna szerintem ez nagyon ott van a gólyás meg a rókás is:)




"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:

Nos ilyen az egyiptomi felhozatal :D

2009/6/18 gabi gabi <gabi...@freemail.hu>
Srácok mi lenne ha megpróbálnánk egy olyan variációt ,hogy emberi test vagy pálcika test és gólyafej olyan mint az egyiptomi isteneknek volt az ábrázolása. persze a háttér az a pókos
 





Jocccó

unread,
Jun 18, 2009, 9:42:31 PM6/18/09
to rkk_kvk_gt2009
Szem egyértelműen az egypitomi dizájn a nyerő:D:D

Matyi

unread,
Jun 19, 2009, 4:48:50 AM6/19/09
to rkk_kvk_gt2009
egyetértek. egyiptomi. :) és ez hogy néz ki szuperman-es feelingben?
tehát nem pókhálós, hanem gyémánt vagy mittomén mi az.
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 19, 2009, 7:09:11 AM6/19/09
to rkk_kvk_gt2009
ez tetszetősebb így viszont számomra. hálósan inkább a gólya koponya
és a fox embléma jó sztem.

On jún. 19, 11:22, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Na ilyen
>
> 2009/6/19 Matyi <matthias....@t-online.hu>
>  gt_golya_polo_7.jpg
> 173KMegtekintésNézet
>
>  gt_roka_polo_5.jpg
> 180KMegtekintésNézet

Kata Zöld

unread,
Jun 19, 2009, 8:23:25 AM6/19/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Nekem is a pókhálós róka tetszik (bár inkább a firefoxos rókával), és a gólyás is szuper!Mindkét póló hátuljára pedig a pókhálós melletti( fehér alapon fekete STUFF felirattal)!
Én erre adom a voksom, és talán mindenki leírhatná, hogy a pólókat ki tudjuk pipálni, nem?!
Szerintem eleget dolgoztatok rajta...:D..ügyik vagytok!

Üdv: Kata


2009/6/17 Adrienn Hörnyéki <hornyeki...@gmail.com>
Na én maradok eme 4 mások műveiből összekombinált tervnél.

Kiürült az ihlettáram.

Ez a négy póló terv meg van CorelDraw 14. verzióájában, ha vki tovább akarja fejleszteni őket, akkor szóljon és átküldöm!

Üdv.:

Adri










Kata Zöld

unread,
Jun 19, 2009, 8:28:17 AM6/19/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Na most néztem végig...egyetértek a Matyival!!! Vagy az egyiptomis gyémántban vagy a hálós foxos és hálós gólyakoponyás!


2009/6/19 Kata Zöld <superka...@gmail.com>

gabi gabi

unread,
Jun 19, 2009, 10:50:45 AM6/19/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Szerintem srácok a pókhálós egyiptomos sokkal jobb mint a gyémántos vagy éppen a foxos mert ott csak a róka farka látszik de a hálós az jobb
"Kata Zöld" <superka...@gmail.com> írta:

Oláh Tamás

unread,
Jun 19, 2009, 1:50:08 PM6/19/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Jó ez is nagyon, de énis a hálósra voksolnék :)

"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:

Na ilyen

2009/6/19 Matyi <matthi...@t-online.hu>


egyetértek. egyiptomi. :) és ez hogy néz ki szuperman-es feelingben?
tehát nem pókhálós, hanem gyémánt vagy mittomén mi az.
 

On jún. 19, 03:42, Jocccó <szegvari.joz...@gmail.com> wrote:
> Szem egyértelműen az egypitomi dizájn a nyerő:D:D

Gergő Szandra

unread,
Jun 19, 2009, 6:37:36 PM6/19/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Nekem így tetszik a legjobban.
Vagy tőlem lehet a pókhálós verzió is (ahogy a többség dönt)
csak
az EGYIPTOMOS LEGYEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!..........SZERINTEM 
 
Üdv.:Szandra

Date: Fri, 19 Jun 2009 11:22:59 +0200
Subject: Re: gólya póló
From: hornyeki...@gmail.com
To: rkk_kvk...@googlegroups.com

Na ilyen

2009/6/19 Matyi <matthi...@t-online.hu>

Csibráki Balázs

unread,
Jun 20, 2009, 5:16:10 AM6/20/09
to rkk_kvk_gt2009
Szia Adri!!
Ügyes rajzok!!! Nekem ezek tetszenek a legjobban!

On jún. 19, 11:22, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Na ilyen
>
> 2009/6/19 Matyi <matthias....@t-online.hu>
>
>
>
>  gt_golya_polo_7.jpg
> 173KMegtekintésNézet
>
>  gt_roka_polo_5.jpg
> 180KMegtekintésNézet

Cicoo

unread,
Jun 20, 2009, 12:56:09 PM6/20/09
to rkk_kvk_gt2009
Nem akarok kötekedni, de ezek a figurák mit próbálnak ábrázolni? A
gólyásokat például hiába néztem meg nagyban is, alig jöttem rá, hogy
mi az.. Elsőre szárnyas mikrofonnak tippeltem, aztán végül rájöttem,
hogy a tematikához illeszkedve csakis óriás pókhálóba akadt, éppen
ezért búval bélelt gólya lehet, kitárt szárnyakkal - épp menekülni
próbál -, szemből.. A megbuherált fox logóra meg no comment.. A másik:
ha már elneveztük Kandó-Rejtő Super Gólyatábornak, akkor miért nem az
van a hátulján? (Ráadásul inkább az elejére kellene írni.) Továbbá:
miért STAFF? Magyarok vagyunk, vagy nem? (Mint a Király Linda.. A
Himnusz még megy, ugye? xD )

Aki nem ért velem egyet, azok számára ide írom szép, nagy betűkkel,
hogy GTFO (ha már STUFF szót lehet használni, akkor lehessen ezt is,
úgyis közel hasonló stílusban reagálnának páran), és lehet mellé
húzgálni a strigulákat..

Cicoo

unread,
Jun 20, 2009, 1:25:13 PM6/20/09
to rkk_kvk_gt2009
Nyah, akkor a többi. Az egyiptomisban a rókás, az leginkább sakál. A
pókhálóval meg végképp nem tudok mit kezdeni. Picit meginterjúvoltam a
Wikipedia-t

"Duamutef, a sakálfejű isten a gyomrot védte, őt pedig Neith istennő
védelmezte. Nevének jelentése: "aki anyját imádja", feladata talán az
elhunyt imádata volt."

"Anubisz, az óegyiptomi hitvilágban az alvilág és a holtak
oltalmazója, később a holttestek bebalzsamozóinak istene is. Ozirisz
kultuszának elterjedése előtt Anubisz vezette a halottakat az
alvilágba. Az ábrázolásokon fekvő sakál vagy vadkutya, illetve sakál-
vagy kutyafejű ember alakjában jelenítették meg."

"A kutyára emlékeztető testű, szögletes fülű, villás végű farokkal
ábrázolt Széth-állat valószínűleg kitalált, mitikus lény."

Gólya alakú istenük nem volt, más madrak, pl. sólyom és íbisz igen.
"Maat istennőt a legtöbbször szárnyakkal ábrázolják, ám gyakran maga a
strucctoll is őt jelképezi."

"Thot - Íbiszként vagy páviánként, néha emberfejjel ábrázolják,
kezében papirusszal és írónáddal. Összefüggésbe hozták a Holddal is,
talán szent állatának, az íbisznek horgas, holdsarlóra emlékeztető
csőre miatt.[4]"

kis...@hotmail.com

unread,
Jun 20, 2009, 1:26:37 PM6/20/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
baszki :D:D:D:D

--------------------------------------------------
From: "Cicoo" <ci...@mailbox.hu>
Sent: Saturday, June 20, 2009 7:25 PM
To: "rkk_kvk_gt2009" <rkk_kvk...@googlegroups.com>
Subject: Re: gólya póló

Cicoo

unread,
Jun 20, 2009, 1:33:20 PM6/20/09
to rkk_kvk_gt2009
Most mi van? Nem akartam hülyeséget írni :D

Dóka Tamás

unread,
Jun 20, 2009, 3:41:08 PM6/20/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Sziasztok!

Cicoo, azért ez eléggé kötekedő és lenéző hangnem volt megint.
Szerintem senkit sem érdekel, hogy volt-e gólya alakú isten vagy nem,
teljesen mindegy.
Nekem a fox logó és koponyás gólya hálóval, meg az egyiptomi a
gyémántban is nagyon tetszik. Tény, hogy a róka az sakálnak is
nézhető, de attól még jó.

Üdv.
D.Tomi

Bana Emese

unread,
Jun 21, 2009, 4:42:22 AM6/21/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Pedig sikerült ...
-- Eredeti üzenet --
Másolat:
Elküldve: 2009.06.20  19:34
Téma: Re: gólya póló

Kata Zöld

unread,
Jun 21, 2009, 10:16:12 AM6/21/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Sziasztok!

Én már leírtam, hogy nekem melyik tetszik...és lenne egy kérdésem hozzád, Cicoo.
Azt már látom, hogy jó érzéked van a kritikára, ami persze építő is lehet (szóval ne érts félre, nem bántani akarlak)...de kíváncsi lennék, hogy
milyen változtatásokat eszközölnél, a rókát és gólyát illetően? Mert elég tiszták az elképzeléseid arról, hogy mi nem jó...vagy mi nem alkalmas(egyiptomi mitológiai jelképek)...tehát biztosan van  valami használható ötleted, ami az eddigieknél jobb és amin elindulhatunk?! A kreatívabbak pedig biztosan szívesen megrajzolják azt is?!Csak lassan meg kellene állapodnunk abban, hogy mi legyen a pólókkal!!!!!

További szép napot, Kata


2009/6/20 Dóka Tamás <doka...@gmail.com>

Matyi

unread,
Jun 21, 2009, 11:07:25 AM6/21/09
to rkk_kvk_gt2009
sztem szavazzuk meg a következő összeröffenésen, hogy melyik legyen.
ezért jó is lenne, ha minél többen eljönnének, hogy utána ne
reklamáljon aki nem volt, mert neki ez nem tetszik.

On jún. 21, 16:16, Kata Zöld <superkatagt2...@gmail.com> wrote:
> Sziasztok!
>
> Én már leírtam, hogy nekem melyik tetszik...és lenne egy kérdésem hozzád,
> Cicoo.
> Azt már látom, hogy jó érzéked van a kritikára, ami persze építő is lehet
> (szóval ne érts félre, nem bántani akarlak)...de kíváncsi lennék, hogy
> milyen változtatásokat eszközölnél, a rókát és gólyát illetően? Mert elég
> tiszták az elképzeléseid arról, hogy mi nem jó...vagy mi nem
> alkalmas(egyiptomi mitológiai jelképek)...tehát biztosan van  valami
> használható ötleted, ami az eddigieknél jobb és amin elindulhatunk?! A
> kreatívabbak pedig biztosan szívesen megrajzolják azt is?!Csak lassan meg
> kellene állapodnunk abban, hogy mi legyen a pólókkal!!!!!
>
> További szép napot, Kata
>
> 2009/6/20 Dóka Tamás <dokat...@gmail.com>
Message has been deleted

gabi gabi

unread,
Jun 22, 2009, 4:05:23 AM6/22/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Szia Adri Gőz Gábor vagyok és szerintem ahogy megoldottad az egyiptomos ötletem az tök jó lett.



"Adrienn Hörnyéki" <hornyeki...@gmail.com> írta:

NOOOOOOOOOOOOOO COOOOOOMMMMMEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Azt javaslom nézd meg a Spiderman-t és Batman-t, vagy róluk pár képet és akkor tudni fogod, h honnan a pókháló meg a "szárnyas mikrofon", a Superman-ből meg a dimond jel :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Tudod ők a filmekben szuperhősök, és ha tudnál kissé elvonatkoztatottan gondolkodni, akkor tudnád, h szuperhősök logóit alakítottuk át, és így már köze van a Szuper GT-hez

Az meg ki a sz................. érdekel, h melyik isten Anubis vagy Ibis, mi a f........... jelentett régen, asszem nem az ókorban élünk és a sírkamrák vagy szarkofágok falára festegetjük ezeket.

Szerintem tök jó, h aki gabi gabi néven írogat felhozta ezt a tippet, legalább van ilyen lehetőségünk is.

Én szívesen megrajzolom mások ötleteit CorelDRAW-ban, ez történt ez idáig is, még néha adok hozzá pluszt is, mint a vonalkódnál.

Szal ha van vmi ötleted, ami felhasználható, akkor oszd meg velünk, d ha nincs, akkor legalább ne fikázd a sárga földig az eddig dolgozó és ötletelő emberek munkáját, mert amit tőled hallottam, annak semmi köze az építő kritikához.


A többiektől elnélzést kérnék a kipontozott részekért, d most kissé felhúztam magam.

Szal gondolkodjon még mindenki ötleteken, h mi legyen a pólókon.

Béke

Adri



2009/6/20 Cicoo <ci...@mailbox.hu>

Most mi van? Nem akartam hülyeséget írni :D

> --------------------------------------------------




________________________________________________________
Ciprus, a szerelem szigete csak Önre vár, már 69.900 Ft-tól!

Matyi

unread,
Jun 22, 2009, 4:40:40 AM6/22/09
to rkk_kvk_gt2009
adri ne foglalkozzál vele. azért nem reagáltam rá én se semmit, mert
teljesen felesleges. van aki többre nem képes mint hogy ossza az észt,
de azt is feleslegesen. :)

On jún. 22, 09:02, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> NOOOOOOOOOOOOOO COOOOOOMMMMMEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Azt javaslom nézd meg a Spiderman-t és Batman-t, vagy róluk pár képet és
> akkor tudni fogod, h honnan a pókháló meg a "szárnyas mikrofon", a
> Superman-ből meg a dimond jel :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
>
> Tudod ők a filmekben szuperhősök, és ha tudnál kissé elvonatkoztatottan
> gondolkodni, akkor tudnád, h szuperhősök logóit alakítottuk át, és így már
> köze van a Szuper GT-hez
>
> Az meg ki a sz................. érdekel, h melyik isten Anubis vagy Ibis, mi
> a f........... jelentett régen, asszem nem az ókorban élünk és a sírkamrák
> vagy szarkofágok falára festegetjük ezeket.
>
> Szerintem tök jó, h aki gabi gabi néven írogat felhozta ezt a tippet,
> legalább van ilyen lehetőségünk is.
>
> Én szívesen megrajzolom mások ötleteit CorelDRAW-ban, ez történt ez idáig
> is, még néha adok hozzá pluszt is, mint a vonalkódnál.
>
> Szal ha van vmi ötleted, ami felhasználható, akkor oszd meg velünk, d ha
> nincs, akkor legalább ne fikázd a sárga földig az eddig dolgozó és ötletelő
> emberek munkáját, mert amit tőled hallottam, annak semmi köze az építő
> kritikához.
>
> A többiektől elnélzést kérnék a kipontozott részekért, d most kissé
> felhúztam magam.
>
> Szal gondolkodjon még mindenki ötleteken, h mi legyen a pólókon.
>
> Béke
>
> Adri
>
> 2009/6/20 Cicoo <ci...@mailbox.hu>
>
>
>
> > Most mi van? Nem akartam hülyeséget írni :D
>

Viktor Szabados

unread,
Jun 23, 2009, 12:58:09 PM6/23/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Próbáltam tenni ellene, hogy ez legyen belőle, elismerem nem vagyok mostanában nagyon kreatív, de nekem is szoktak ötleteim lenni, nekem eddig majdnem mind tetszett, majdnem mind1 hogy melyik  csak a rikító színeknek örülnék különösen.

Kérlek titeket nyomatékosan, hogy próbáljátok meg elrendezni ezt és ne szapuljátok egymást.

Ha másért nem csak azért mert GT -lesz és megeshet, hogy együtt kell dolgoznotok, tudom nem lehet mindenki mindenkinek szimpatikus, de ezt nem muszáj egymás orrár kötni.

Bocs ha valakit megbántottam volna.

Üdv Vili (staff, driver)

Matyi

unread,
Jun 23, 2009, 2:27:33 PM6/23/09
to rkk_kvk_gt2009
LINK: http://kepfeltoltes.hu/090623/supergolya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha vki ki tudja profin színezni, akkor szívesen befejezem. vagy mehet
full feketébe és háttal állítok neki egy róka hőst is, de azon
superman-es embléma lesz színesben és némi-nemü vektoros díszítés
mehet a fejük fölé. vélemény?
Message has been deleted
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 23, 2009, 3:03:39 PM6/23/09
to rkk_kvk_gt2009
ilyen lenne feketében. van még mit csiszolni rajta...

http://kepfeltoltes.hu/090623/42860965supergolya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

On jún. 23, 21:02, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Ez tök szupi, a honlapon extra jól mutatna, főleg ha mellé kerülne a róka
> is.
>
> Én is elkezdetem a honlapon gondolkodni, de még sehova nem jutottam vele, de
> ez nekem nagyon bejönne :D
>
> Üdv.:
>
> Adri
>
> 2009/6/23 Matyi <matthias....@t-online.hu>
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 23, 2009, 3:35:32 PM6/23/09
to rkk_kvk_gt2009
összecsapva ilyen. így tetszik? holnapra megcsinálom igényesen, ha
igen és akkor átdobom utána. csak a róka körvonalai most csúnyák még,
de holnap du-ra befejezem, ha így szted/sztetek jó...
http://kepfeltoltes.hu/090623/uj_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

On jún. 23, 21:08, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> ha átküldenéd a fájlt, és akkor megpróbálom vh színezni, d csak ha szeretnéd
>
> 2009/6/23 Matyi <matthias....@t-online.hu>
>
>
>
> > ilyen lenne feketében. van még mit csiszolni rajta...
>
> >http://kepfeltoltes.hu/090623/42860965supergolya_www.kepfeltoltes.hu_...
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 23, 2009, 3:50:32 PM6/23/09
to rkk_kvk_gt2009
jaja láttam. :) okés... akkor holnap befejezem aztán kidíszítjük majd
vhogyan, illetve feldobjuk.

On jún. 23, 21:43, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> nagyon tuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> nem tom láttad-e a tavalyi gt honlapot, na annak a fejlécén nagyon jól
> mutatnahttp://golyatabor.bmf.hu/info.php
>
> 2009/6/23 Matyi <matthias....@t-online.hu>
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 23, 2009, 4:31:31 PM6/23/09
to rkk_kvk_gt2009
adri kéne egy msn cím, hogy átdobjam neked a photoshop vagy az
illustrator file-okat, mert mail-ben az nagy lenne. az e-mail címem-re
küldheted, ha nem szeretnéd, hogy publikus legyen. matthias.kid@t-
online.hu mégis befejeztem most... :D

On jún. 23, 21:53, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> :D
>
> 2009/6/23 Matyi <matthias....@t-online.hu>

Tamas Virag

unread,
Jun 23, 2009, 7:37:44 PM6/23/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Erre a témára nekem is voltak rajzaim, de elvetettem őket, és nem került fel levlistára. Holnap du, az irodában próbálok párat bescannelni, és Ai CS3-mal levektorizálni.
Én a "KeleMan" témára izgultam rá. (a név nem saját ötlet).

Minap pár dolgot a levlistáról levektorizáltam, és betettem pdf-be, de időhiány miatt olyan sokra nem tellett, és mint látjátok egy kis fázis késés is volt.
Itt megnézhető: http://www.kandofm.hu/xantomas/kepek/GT/

Illetve egy új ötletem is lenne a Badge, vagy egyébb feliratokra: http://www.kandofm.hu/xantomas/kepek/GT/GT_logo.jpg




2009/6/23 Matyi <matthi...@t-online.hu>
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 24, 2009, 5:08:48 AM6/24/09
to rkk_kvk_gt2009
tyuuu... hát nekem tuti csak péntekre lesz kész amit tegnap
mutatattam. most még kinyomtattam, kézzel berajzoltam az izmokat,
arcot, miegymást, visszaszkenneltem, illustratorban megrajzolom a kézi
vonalakat, illetve retusálom róla a koszt, színezés, árnyékolás, utána
jöhet a díszítés meg miegymás. tuti elleszek vele. :D

jó a guitar hero-s felirat. GT hero. nevezzük ki a GT végén a GT hero-
ját és hero nőjét. xD Azért nem írtam heroin-t, mert az érdekes lenne.
Pedig am az a női hős angolul. heroin... xD

On jún. 24, 10:30, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Szia Tomi!
>
> Az enyémekkel nem kell dolgoznod, mert közben megtanultam kezelni a
> CorelDraw-t.
>
> Úgyh azokkal szerencsére már semmi munka nincsen.
>
> Nekem tetszik a Hero-s felirat :D
>
> Üdv.:
>
> Adri
>
> 2009/6/24 Tamas Virag <virag...@gmail.com>
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 24, 2009, 5:32:01 AM6/24/09
to rkk_kvk_gt2009
öööööööööööööö... és ezt szabad kézzel aztán beszkennelted vagy mind
corelban rajzoltad meg vagy loptad valahonnan az alapot és
körberajzoltad corel-el? enyhén szólva komoly amúgy. minden
elismerésem. :D

On jún. 24, 11:11, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Szia Matyi!
>
> Én itt tartok vele:D
>
> 2009/6/24 Matyi <matthias....@t-online.hu>
>  honlap_fejlec_1.jpg
> 278KMegtekintésNézet
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 24, 2009, 5:48:11 AM6/24/09
to rkk_kvk_gt2009
akkor ilyen tuti van a cs4-es illustrator-ban is. majd megkeresem, ha
hazajöttem, aztán alkotok én is. :) mi a neve ennél corel-ben? filter-
ek között van?

On jún. 24, 11:42, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Találtam corelban egy olyan lehetőséget, h már korábban készült rajzokat
> logókká alakítsa és vonalakra bontsa, aztán már úgy formázom, ah akarom,
> szal nem vagyok annyira ügyes h szabad kézzel rajzoljam, d az átalakítás már
> könnyen megy :D
>
> 2009/6/24 Matyi <matthias....@t-online.hu>
Message has been deleted

Gergő Szandra

unread,
Jun 24, 2009, 7:37:46 AM6/24/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Hű!
Ez nagyon jó!!!
 
Üdv.: Szandra
 

 
> Date: Tue, 23 Jun 2009 12:03:39 -0700
> Subject: Re: gólya póló
> From: matthi...@t-online.hu
> To: rkk_kvk...@googlegroups.com
Message has been deleted

Gergő Szandra

unread,
Jun 24, 2009, 8:46:10 AM6/24/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Jól néz ki!!!!
 
Üdv.: Szandra
 

Date: Wed, 24 Jun 2009 14:17:11 +0200
Subject: Re: gólya póló
From: hornyeki...@gmail.com
To: rkk_kvk...@googlegroups.com

Na egyet eddig jutottam :D

Majd folytatom



>


Matyi

unread,
Jun 24, 2009, 11:10:21 AM6/24/09
to rkk_kvk_gt2009
köszi. mire hazaértem ismerősöm meg is mutatta, hogy hogyan kell
csinálni. jól haladsz... :)

On jún. 24, 14:17, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Na egyet eddig jutottam :D
>
> Majd folytatom
>
>
>
>
>
>  fejlec.jpg
> 271KMegtekintésNézet

Árpád Zsindely

unread,
Jun 24, 2009, 4:21:37 PM6/24/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
kegyetlen jol nyomjátok, csak irigykedni tudok.


Jancsó Péter

unread,
Jun 24, 2009, 5:01:35 PM6/24/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
"véleményeket kérek. valójában semmi reményt nem fűzök hozzá, hogy ez
lesz a befutó, mert semmi szuper nincsen benne és véleményem szerint
még üresek a sarkai, szal azt is ki fogom tölteni majd, de azért nem
lett rossz. unalmamban szoktam ilyeneket csinálni. :)

itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/090616/gt_roka_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ui.: csak a róka lopott a tobbö saját. nem volt kis meló. :)  "

KEGYETLEN JÓÓ EZ A KÉÉP !!! Ötletes, pajkos, jópofa, derűs , nyárias, és ezek után szerintem a 'menő' kritériumnak is lazán megfelel !! Ennyi. Hordanám az biztos...
 

Virag Tamas

unread,
Jun 25, 2009, 4:45:06 PM6/25/09
to rkk_kvk_gt2009
Mi van akkor, ha a rókák pólóján a Staff felirat egész egyszerűen csak
A-Team szerepelne?
Egy kigyúrtabb, nagydarab róka nyakába egy tonna aranylánc, szakáll
meg monyótarély.

gabi gabi

unread,
Jun 25, 2009, 5:11:44 PM6/25/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
A polórol beszélünk most?Mert ott  a stufffeliratot szerintem ne variáljuk ilyen A teamra.



Virag Tamas <vira...@gmail.com> írta:

________________________________________________________
T-Mobile Webshop akciók!
Egyes készülékek rendkívüli kedvezménnyel kizárólag a Webshopban! Tekintse meg kínálatunkat!

Maklári Klekner Marianna

unread,
Jun 25, 2009, 10:11:39 PM6/25/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Akárki rajzolta, nagyon aranyos, nekem tetszik :) Legalább tényleg egy róka van rajta. És ha belegondolunk, a régi gólyatáboros pólókon is hasonló jellegű figurák voltak.

2009/6/24 Jancsó Péter <jap....@gmail.com>
Message has been deleted

Matyi

unread,
Jun 26, 2009, 6:32:46 AM6/26/09
to rkk_kvk_gt2009
erről nekem az jutott eszembe, hogy "Ha én gazdag lennék..." xD

On jún. 26, 08:56, Adrienn Hörnyéki <hornyeki.adri...@gmail.com>
wrote:
> Jól néz ki, d csak egy baj van vele, h 9 színből áll szita + film az
> kapásból 36 000+ÁFA plusz pólóra nyomás/ darab 495 + ÁFA minimum. A póló
> áráról meg nem is beszélve és akkor ez még csak a rókapóló :S
>
> 2009/6/24 Jancsó Péter <jap.s...@gmail.com>

gabi gabi

unread,
Jun 26, 2009, 11:13:29 AM6/26/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Ezért jó srácok az egyiptomos az fekete fehérben is jól néz ki



Virag Tamas <vira...@gmail.com> írta:

________________________________________________________
Számolja ki, Ön mennyivel jár jobban a 2010-es adóváltozásokkal! br>http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,338429,418403/click.prm

Maklári Klekner Marianna

unread,
Jun 26, 2009, 2:31:57 PM6/26/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Szerintem ennyi pluszt még rá lehet áldozni. Egyébként senki nem mondta, hogy ez marad színes. A sima fehér póló meg nem hinném, hogy olyan eget verő összeg lenne nagy tételben.

2009/6/26 Adrienn Hörnyéki <hornyeki...@gmail.com>
Jól néz ki, d csak egy baj van vele, h 9 színből áll szita + film az kapásból 36 000+ÁFA plusz pólóra nyomás/ darab 495 + ÁFA minimum. A póló áráról meg nem is beszélve és akkor ez még csak a rókapóló :S

2009/6/24 Jancsó Péter <jap....@gmail.com>

Maklári Klekner Marianna

unread,
Jun 26, 2009, 2:33:09 PM6/26/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Egyáltalán nem, és a GT-hez sincs semmi köze. Se nem gólya, se nem róka, se nem szuperhős..

2009/6/26 gabi gabi <gabi...@freemail.hu>

Élő András

unread,
Jun 26, 2009, 2:53:33 PM6/26/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Ha lesz Gazdasági Miniszter állásajánlat, majd átküldöm...:P

B

Maklári Klekner Marianna

unread,
Jun 26, 2009, 2:59:44 PM6/26/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Sajnos nem felelnék meg az alapvető követelménynek, miszerint gátlástalanul kell lopnom, és sikkasztanom, de azért köszönöm a lehetőséget.

2009/6/26 Élő András <elo.a...@hok.bmf.hu>

Balázs

unread,
Jun 30, 2009, 2:14:51 AM6/30/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Bandi figyi, nekem azért szólhatsz ha van valami ilyesmi állás :)

2009/6/26 Maklári Klekner Marianna <ci...@mailbox.hu>

Maklári Klekner Marianna

unread,
Jun 30, 2009, 1:08:58 PM6/30/09
to rkk_kvk...@googlegroups.com
Mellettem esélyed sincs. Én mást is hagynék lopni.. :D

2009/6/30 Balázs <csba...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages