Pájer Panka Ildikó levele, és meghívása MIndenki felé

Anikó Oriflame Dancsné Jakab

to rim-rak...@googlegroups.com, Ildikó Pájer, Baran Ilona, Sarolta Kiss, Ferenc Albert, János Ferenczfi, batarz...@freemail.hu

Kedves Mindannyian!

Hív és vár Csengőd!

Így is, meg úgy is!

Örülnék, ha jönnétek, lennétek...itt újra egy kicsit.

Csatolom!

Nem tudom mindenki elérhetőségét, kérlek, Ti is osszátok meg!

Szeretettel:

Pájer Ildikó Panka

Telefonszám:+3670-612-8957

Jakab Anikó versei, és lemezem, az azon elhangzó verseim, címei:

https://www.youtube.com/watch?v=N3mf6RGum8Y#t=514

Valamiért, nem az elejétől indul el....

1. Happy,

2. Álmom

3. Harangszó csendül

4. Szolgálat

5. Ki is vagyok én?

6. Szeretni kell

7. Ha

8. Miatyánk

9. Karácsonyi csillag

10. Muzsikál a hó

11. Advent

12. Karácsony

13. Anyám

14. Mi a szerelem?

15. Vágy

16. Aranykalász kévéjű nyár

17. Férjemnek

18. Gyerekfejjel

20. Ginának

20. Krisztikének

21. Unokám születésére

22. Tiszatáj

23. Őszi bál az erdőben

24. Napfogyatkozás

25. Bohémtábor

26. Költőnek lenni

27. A költő lelke

28. Tisztán csobogó patak Pilipszki Baran Ilonának

29. Verselős versek Juhász Sándor költőtárs tiszteletére

30. Egy költőnek Dombrádi Istvánnak

31. Kihűlt egy fényes csillag M. Ballonyi László festő művésznek

32. A macskám

33. Sanny az én kutyám

34. Álom és a ló

35. Carpe diem

36. Gyermekkorom

37. Játszótéri fák

38. Csalódás

39. Fázok

40. Merengés

41. 1956

42.Én és a repülés

43. Sziget vagyok én

44. Tudnál-e DAL, én énekelem a kedvenc dalomat. Páll Zoltán szerezte, Szeinz Kriszta előadásában hallható a Youtube-on.

45.

46. Út Világosság Élet

47. Fáklyavívő

Jakab Anikó versei

A hit látja a láthatatlant és eléri a lehetetlent.

Dancs Jánosné Anikó
Független Oriflame Menedzser
06 20 326 4001

Anikó Oriflame Dancsné Jakab

to rim-rak...@googlegroups.com, Szóköz - a RIM folyóirata, Ildikó Pájer, Borbála Fodor
Kedves Alkotók! Kedves Mindannyian!

Néhány (2002) éve kétszer Csengődön, egy alkalommal pedig Soltvadkerten (mindkét település Bács-Kiskun megyében van) voltunk a Bohém Asztaltársasággal, alkotótáborban.
Most alkotó és képzőművészeket, írókat, költőket is ide várunk.
Külön öröm és megtiszteltetés lenne számomra, ha Benneteket, vagy legalább közületek többeket itt üdvözölhetnélek.

Az anyagiakat illetően, részletfizetés is lehetséges.

A Bohémek tudják, mindig nagyon jó hangulatú, tartalmas együttléteink voltak itt.
Hozzá teszem igen sok finomsággal.
Most sem lesz ez másként.

Egyúttal felhívom a figyelmeteket a művész tábor plakátjára, a csatolt felhívásra és a pályázatra is.
Szeretnénk.  a Csigaház Közhasznú Alapítvány - összegyűjteni a XVII. kerületről szóló írásokat. Legyetek társaink benne!

Hívlak, várlak Benneteket!
(A Keletiből egyenesen ide lehet jutni, 100 km)

Szeretettel és tisztelettel: Pájer Ildikó

Pájer Ildikó Panka
Telefonszám:+3670-612-8957

2016. április 22. 21:30 Anikó Oriflame Dancsné Jakab írta, <ori....@gmail.com>:
Tudsz csatlakozni és megosztani, azért írtam így a levelet.

A hit látja a láthatatlant és eléri a lehetetlent.

Dancs Jánosné Anikó
Független Oriflame Menedzser

2016. április 22. 21:29 Ildikó Pájer írta, <pajer...@gmail.com>:
Kedves Anikó!

Nem látom a tábor anyagát.
Csatolok egy új plakátot a művésztáborokról.

Puszillak szeretettel: Ildikó

Pájer Ildikó Panka
Telefonszám:+3670-612-8957

Csengôdöm_pályázat_2016.v..pdf
Felhívás_2016 v.pdf
Művész_A4_2016_világos.pdf

Kiss Sarolta

to rim-rak...@googlegroups.com
köszönöm az értesítést
üdv: Kiss Sarolta

Get a signature like this: Click here!

A RIM honlapja:
http://www.muveszetek.hu/rim

A RIM levelezőlistája a neten is elérhető:
http://groups.google.com/group/rim-rakosmente?hl=hu?hl=hu

---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „RIM-Rákosmente” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) rim-rakosment...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Ildikó Pájer

to rim-rak...@googlegroups.com