november 5

Eszter

to rim-rak...@googlegroups.com, Réka Agyagási
Üdv mindenkinek!

Mint ahogy azt a "múltkoriban írtam" és feltettem a kérdést is, hogy mit szólnátok, ha ....néha írásban számolnék be , én vagy más aki teheti, hogy mi történt egy-egy összejövetelen.........de nagy az egyetértés, mert senki nem válaszolt erre, illetve csak Réka, aki új tagunk lenne, ha tudna mászkálni...őróla beszéltem annak a négy embernek, aki ott volt okt.1-én a RIM-ben.

Valóban kevesen voltunk. Á. Laci, D.Gabi, A. Feri, B. Ica és jómagam. Nem váltottuk meg a világot, de tartalmasan és jól éreztük magunkat, felolvasásokkal, beszélgetésekkel valamint az újabb 10 szó megszülésével.

...ami a következő:

   piros, szerelem, lilaakác, meseautó, arany, kocsikerék, zabla, Piroska, lakat, fürész

Mivel x ideje szeretne közénk vagy hozzánk jönni Dr. Neszmélyi Károly ( és a múltkor telefonon is megérdeklődte, hogy mikor lesz megint ---- A népi írók és ....Egyesületének vezetője..is) lehetséges, hogy most köztünk lesz, mert nemcsak az időpontról tájékoztattam most, hanem a 10 szó feladványáról is ---talán ő is alkot majd és felolvassa nekünk.

Ha tudja valaki Zsuzsa Mihály e-mail címét (én nem tudom hová kavartam) küldje már el neki a 10 szót, hátha dalban mondja el...esetleg nálunk, mert az Enzsöl Ellákban igen jó saját szerzeményeket hallunk tőle.

Üdv:E

--
Üdv:Eszter

Tőkés Istvánné

to rim-rak...@googlegroups.com

Nagyon jó volt olvasni a felhívásodat és klasszul beépítetted a tíz szót is!

Puszi

Bori

A RIM honlapja:
http://www.muveszetek.hu/rim

A RIM levelezőlistája a neten is elérhető:
http://groups.google.com/group/rim-rakosmente?hl=hu?hl=hu

---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „RIM-Rákosmente” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) rim-rakosment...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Farkas Viola

to rim-rak...@googlegroups.com
Kedves Eszter!
Írtam levelet Zsuzsa Mihálynak, elküldtem a 10 szót is, és megírtam a RIM találkozó időpontját.
Szeretettel gondolok Rátok: Viola

Eszter

to rim-rak...@googlegroups.com
Köszönöm!

Gondolom hétfőn találkozunk is!

Üdv:Eszter

Farkas Viola

to rim-rak...@googlegroups.com
Hétfőn, holnapután én nem tudok menni az Enzsölbe, mert próbán vagyok Angyalföldön. Ugyanis nov. 8-án szombaton ismét nagy előadás lesz a Láng Műv. Házban 15 órától, ingyenes, Bajadért is táncolok. Ha tudtok, gyertek. Jó lenne egy pár fénykép.
Puszi: Viola

Nóra Vigh

to rim-rak...@googlegroups.com
Sziasztok.
Én szerdára azt tervezem , hogy megyek .
Köszönöm , a  10  szót ,  megírtam a hozzá kapcsolódó anyagot. :-)  ....

Nóra

NapSziget a Művészetekért Alapítv.

to RIM-Rákosmente
Igyekszem én is jönni, Csák Gyöngyivel együtt.
NapSziget a Művészetekért Alapítvány
1174 Budapest, Podmaniczky Zs. u. 3.
www.muveszetek.hu, www.napsziget.hu
Információs telefonszám: +36-30/520-1428

Kiss Sarolta

to rim-rak...@googlegroups.com
Köszönöm az értesítést és a 10 szót is! Megpróbálok valamit összedobni szerdára!
puszi: Saci

Farkas Viola

to rim-rak...@googlegroups.com
NEM TUDOK MENNI SZERDÁN, főpróbám van Angyalföldön.
Szeretettel: Viola

Nóra Vigh

to rim-rak...@googlegroups.com
Sziasztok !

Úgy tűnik, hogy  gond lesz a holnapi találkozónkkal.
Elromlott a  kocsim, és valószínűleg nem  érek ki  idejében .
Így lehet, hogy nem is tudok menni

Nóra
323.gif

Kiss Sarolta

to rim-rak...@googlegroups.com
Én viszon terveztem, hogy jövök! Írjátok meg, ha elmarad!
Saci
323.gif

NapSziget a Művészetekért Alapítv.

to RIM-Rákosmente
Nem marad el... Én is késve érkezem, de jövök.
Nóra gyere te is, ha késve az sem baj, csak ott legyél.
323.gif

Nóra Vigh

to rim-rak...@googlegroups.com
Igyekszem, de  nem tudom megsaccolni, hogyan érek  haza.  Az elindulásom  mindig bizonytalan (  munkafüggő ) BKV- val  másfél óra,  de most hogy  felbontották a Csévéző utat ez bőven lehet  2 óránál több.
Ha úgy érkezem , akkor jövök.
323.gif

Kiss Sarolta

to rim-rak...@googlegroups.com
köszi
323.gif

NapSziget a Művészetekért Alapítv.

to RIM-Rákosmente
visszamondták az 5 órás találkozómat, így időben el tudok indulni,
de a Csévéző utcát útba kell ejtenem, ezért lehet hogy kések

323.gif