Som dere vet så sitter både Kamilla og Katinka i styret i SFT og i RIF håndball, uten å ha egne barn i klubben. Dette gjør vi av egen interesse. Under SFC er det mye som skjer, lange dager og mye farting frem og tilbake. Vi lurer da på om det er noen mulighet for at Ramnes håndball kunne tenke seg å sponse ett dobbeltrom for oss i Tønsberg, denne helgen?
Dette koster 3580kr for et rom i to netter.
Fordeler
Vi får flere timer søvn, begge to. Noe som kan resultere i mer energi. 😊
Ulemper
Det koster litt penger.
Forslag til vedtak
Ja eller nei 😊