Skulle vi ha prøvde å invitere til åpen hall en fredag i måneden? Fra klokken 14.30 til 17.00? Vi har hallen, og således kan vi bruke den. Trening og lek og kanskje servere en lett suppe.
DiskusjonSer for meg en gang i måenden, første fredagen i måneden. Gratis.
FordelerFordeler vil være å skape en enda bedre lagfølelse også på tvers av lagene.
UlemperUlempen er jo at det i første rekke treffer spillere fra Ramnes skole, ungdomssskolen og litt Rørostoppen. Noen må gjøre det, ta fri fra jobb etc
Forslag til vedtakRamnes Håndball gjør ett forsøk med fredags håndball fra etter nyttår.
Vedtak 15.01.2025
Vedtak: Arrangementet sendes ut til alle lag, og styret gjennomfører prøveordningen i februar.