Referat fra møtet 8.mai:
Per nå har Ramnes håndball, i de yngre klassene, 3 trenere som er trenere uten å ha egne
barn tilknyttet laget de trener eller Ramnes Håndball generelt.
2 ungdommer, Gutter 10 (neste år G11) og en som er hjelpetrener for J10 (neste år J11).
Vi må kunne åpne for at i lag der personer tar på seg ansvar UTEN å ha egne barn med på
laget må vi kunne se på en bedre godtgjøring enn vi har nå.
Styret må kunne se på hvert enkelt tilfelle og gjøre vedtak sett i forhold til de forskjellige
situasjonene.
Forslag til vedtak:
For sesongen 24/25 lønnes trenerne for G11 med hele summen som er bestemt for dette
alders trinnet. I dag er det en pott på 8000 kroner for trener på 11 års klassen. Totale utgifter
til trenere på G11 blir da 16.000, -.
For sesongen 24/25 lønnes den ekstra treneren for J11 med en del av trener potten. Dette
betyr at oppsatt trenerpott for J11 deles på “foreldretrenerne”, samtidig som hjelpetreneren
avlønnes med en tilsvarende sum.
Totale utgifter blir da 12.000,- (8000,- til foreldretrenerne
pluss 4000,- til hjelpetreneren)
Vedtak: Forslaget ble vedtatt.