Pål stilte spørsmålet om vi ikke skulle ha lagbilde av alle lagene som spiller i Ramnes sesongen 2024/2025 i hallen. Dette er gjort i mange andre haller vi besøker..
Samtidig datt det inn idag en forespørsel fra Fotoexpressen om å komme å ta bilder for Ramnes Håndball.
Vi ønsker å tilby dere en kostnadsfri fotografering kommende sesong. Er det aktuelt med foto denne høsten?
Foto-Expressen tilbyr en kostnadsfri fotografering, vi kommer ut til din forening, setter opp fotostudio og alle tar lag- og portrettbilder.
Disse får dere i digitalt format til eget bruk, for eksempel til bruk på nettsteder, i kampprogrammer, i reklame osv.
Klubben mottar også et fotografi (20x30cm) av hver fotograferte gruppe kostnadsfritt.
I tillegg får dere 5 stk. klubbkataloger som er pent designet med klubbens logo, farger, navngitte lagbilder, foreningsinformasjon, reklame osv.
(Katalogen passer perfekt som gave til sponsorer eller til klubbens eie)
Hver enkelt spiller bestemmer selv om de ønsker å kjøpe bildene, om det er hele pakken, et enkelt bilde eller ingen ting.
Ingen kjøpeplikt, og full returrett.
Dette tilbudet er litt mer enn bare ett lagbilde og setter igang en større prosess. Og litt usikker på hvorfor vi ikke skal betale noe og om vi egentlig setter noen foreldre i en skis med å "måtte" kjøpe bilder av og til ungene sine...
Jeg tror vi kan klare å ta gode lagbilder med en mye enklere prosess om vi gjør dette internt. Morten Løvaas er en mann med kamera og har tatt flere gode håndballbilder siste tiden publisert internt på noen lagsider.
Da må vi betale for produksjon av bilder, men vi "slipper" alt dette andre.
Forslag til vedtak:
Ramnes Håndball ønsker å ha lagbilde av alle Ramneslag hengende i Ramneshallen for kommende sesong. Fortrinnsvis tar vi lagbildene internt og ledet av styret og man legger tilgrunn samtykket som foreldrene har gitt i Spond til bildetaking.