Ref saksinnlegg fra Pål Jevanord:
"Vi har tidligere snakket om at klubben er med å delsponser en cup-tur for lag som har vært «trofaste», blir vel de som er 16år. For at de skal ha en gulrot for å fortsette, og bli i klubben. Jeg snakket løst om dette med Stein Finnerud i helgen. Han var veldig positiv til dette i forhold til 09-laget. Vi bør ta en diskusjon, og beslutte noe rundt dette. Det er masse penger i klubben, og lagkassene fylles opp. I tillegg til at de på lagene får dette som et mål, kan det også være en gulrot for trenere. Få dem til å ville fortsette til spillerene er 16."