Første møte med nytt styre etter årsmøtet. Magnus åpner med nok en flammende og velformulert innledning som gav samtlige på møtet en sterk motivasjon for å jobbe hardt og iherdig for Ramnes Håndball, samt stille til gjenvalg i mange mange år fremover.
Møtedeltakerne presenterte seg selv. Omberammingsansvarlig Bente, dommer- og målvaktsansvarlig Veronica samt ny materialforvalter Irene var invitert til dette møtet for å introdusere seg for nye styremedlemmer.
Det ble en diskusjon om omberammingsansvarlig kunne flyttes over på feks sportslig leder, i tillegg ble det diskusjon om hvor mange foreldre vi trenger til å være dommeransvarlige. Ingen vedtak ble gjort.