Innkalling ble gjort i Spond.
Hugo fra Håndball ble invitert. Alfred og Oliver fra hovedforeningen også invitert.
Referat fra møtet:
Har fungert bra med innkalling og saksvedlegg i Spond. Alfred får ikke kommentarer eller vedlegg som blir lagt
inn etter første gangs utsendelse. Må prøve å finne løsning på dette senere.
Til stede på møtet:
Fra hovedforeningen: Alfred og ny daglig leder: Oliver Rindedal.
Fra håndballstyret: Bernhard, Henrik, Maria, Katinka, Linda, Magnus, Morten, Renate.
Fra fotballstyret: Hugo Henriksen (delvis)
Innkallingen ble godkjent