Beste Resie,
Mogelijk ten overvloede:
In de brievenbus van RC Oost kwam het volgende naai-bericht binnen:
[Ik citeer]
Dacia Damen
ma 22 mei 16:59 (2 dagen geleden)
Hallo, Ik heb een broek waar iets mee moet. Hoe laat kan ik daar zaterdag 27 mei voor terecht bij jullie? Hartelijke Groet, Dacia Damen
...
Dag Dacia,
Voor (fiets- of) textielreparaties, of slijpwerk, stuur je een mailtje naar repairca...@gmail.com. Vermeld wat er aan je fiets / stuk textiel mankeert. De organisatoren kunnen ongeveer een tijdstip aangeven waarop je wordt geholpen. Maar het is niet uit te sluiten dat je even moet wachten. [einde citaat]
Ik raad je aan om -nadat je hebt aangegeven wat er moet gebeuren- om 13.30 uur te komen.
Ik neem aan je hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groeten,
Dirk den Hamer
...
Dag Dirk,
Ik denk dat er geknipt en gezoomd gaat worden. Geen heel tijdrovend klusje. Bij een eerdere reparatie bleken jullie mensen handig 🙂
Meld ik mij zaterdag om 13:30 uur.
Hartelijke Groet,
Dacia Damen
[einde citaat]
Ik neem aan je hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Tot zaterdag!
Dirk den Hamer